۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین دستگيري اعضاي باند ۴ نفره سارقان به عنف در بوئين زهرا
کد خبر: ۳۶۷۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۹ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

بسته خبری پلیس؛

دستگيري اعضاي باند ۴ نفره سارقان به عنف در بوئين زهرا

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوین از دستگيري اعضاي باند چهار نفره سارقان به عنف و عاملان سرقت از يکي از واحدهاي توليد و فرآوري کشمش در شهرستان بوئين زهرا خبر داد.

دستگيري اعضاي باند ۴ نفره سارقان به عنف در بوئين زهرا
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ داود عبدالمالکي اظهار داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت به عنف از يکي از واحدهاي توليدي فعال در زمينه فرآوري کشمش در شهر شال، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان بوئين زهرا قرار گرفت.

وي با بيان اينکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادير قابل توجهي کشمش، تجهيزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشين فرمانده انتظامي استان بيان داشت: ماموران در بررسي‌هاي تخصصي از محل وقوع سرقت سرنخ‌هاي از دست داشتن دو نفر از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار بدست آورده و با هماهنگي قضائي فعاليت‌هاي آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکي ادامه داد: هر دومتهم در حالي که قصد فروش 500 کيلو از کشمش‌هاي سرقتي را داشتند در اقدامي غافلگيرانه توسط ماموران دستگير شده و به مقر انتظامي منتقل شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهمان در تحقيقات پليسي به بزه انتسابي با همدستي دو عضو ديگر باند اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دو سارق ديگر در اقدامي غافلگيرانه دستگير شده و حدود هزار 430 کيلو گرم کشمش و بخش قابل توجهي از اقلام سرقتي در مخفيگاه آن‌ها کشف شد.

نوشابه‌هاي قاچاق به بازار نرسيد
 
بيژن خدايي اظهار داشت: ماموران يگان امداد شهرستان قزوين حين کنترل خودروهاي عبوري در آزادراه قزوين-زنجان به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن 3 هزار و 576 قوطي نوشابه انرژي که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکي و تائيديه بهداشت بود کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قزوين با اشاره به اينکه ارزش ريالي اين محموله بالغ بريک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص يک نفر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.

کشف لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق در قزوين
 
مهدي حاجيان راد در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر نگهداري و فروش لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق در يکي از واحدهاي صنفي شهرقزوين، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي به عمل آمده، تعداد 4 هزارو 423 عدد انواع لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق، کشف و در اين رابطه يک نفر دستگير شد.

حاجيان راد با بيان اين که کارشناسان مربوطه ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده را حدود 400 ميليون ريال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: دراين خصوص پرونده قضايي تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان