۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین رقابت ۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در مسابقات قرآنی
کد خبر: ۳۶۷۹۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبرداد:

رقابت ۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در مسابقات قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ار رقابت نزدیک به دو هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان قزوین در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

رقابت ۲ هزار دانش‌آموز قزوینی در مسابقات قرآنی
نقی سیاهکالی مرادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با تعالیم اسلامی و تربیت دینی و همچنین در راستاي اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و بيانيه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد قرآنی 850 دانش‌آموز دختر و پسر استان قزوین در مقطع متوسطه اول به رقابت با هم پرداختند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقه در روز 28 فروردین ماه برای دانش‌آموزان پسر متوسطه اول و 29 فروردین ماه هم برای دانش‌آموزان دختر متوسطه اول برگزار شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مسابقات دوره متوسطه دوم هم با حضور 900 دانش‌آموز از مدارس سطح استان، طی روزهای دوم اردیبهشت ماه برای دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم و روز سوم اردیبهشت هم در بین دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم برگزار شد.

وی تصریح کرد: چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان قزوین در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بابایی یانس آباد قزوین برگزار شد و در نهایت جوایز بیش از 200 دانش‌آموز حائز رتبه اول تا سوم در مراسم اختتامیه به آنان اهدا شد.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی همه ساله در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که امسال شاهد برگزاری چهل و دومین دوره آن بودیم.


وی تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت در سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ تقریبا دو هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان قزوین در مقطع متوسطه از 14 منطقه آموزش وپرورش در مرحله استانی با هم رقابت کردند.

این مسئول در پایان گفت: در خصوص اعزام دانش‌آموزان حائز رتبه برتر جهت رقابت در مرحله کشوری این دوره از مسابقات هم منتظر ابلاغ دستورالعمل جدید هستیم.

انتهای خبر/7003
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان