۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین هرگز نخواهیم گذاشت کسی به اسلام و انقلاب اسلامی ما توهین یا نگاهِ چپی بکند!
کد خبر: ۳۶۷۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۴ ساعت: ۲۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نگاهی به زندگینامه اولین شهید دانشجوی قزوین در دفاع مقدس

هرگز نخواهیم گذاشت کسی به اسلام و انقلاب اسلامی ما توهین یا نگاهِ چپی بکند!

شهید مظفری در دوران انقلاب اسلامی، علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه می‌کرد و در دوران دفاع مقدس با هدف دفاع از ارزش‌ها و خاک کشور به جبهه‌ها اعزام شد و به عنوان اولین دانشجوی قزوین به شهادت رسید.

هرگز نخواهیم گذاشت کسی به اسلام و انقلاب اسلامی ما توهین یا نگاهِ چپی بکند!
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، «اصغر مظفری» در خانواده مذهبی قزوین چشم به جهان گشود.

وی دوران کودکی خود را در آغوش مادری مومن و فداکار و محبت پدری و روحانی پرورش یافت و تحصیلات خود را توأم با کار ادامه داد تا اینکه موفق به اخذ فوق دیپلم از انستیتو تکنولوژی شد و سپس دانشجوی دوره کارشناسی در رشته صنایع اتومبیل شد.
مظفری در دوران انقلاب اسلامی، علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه کرد و حضور فعال در فعالیت‌های انقلابی داشت.

او بعد از پیروزی این انقلاب در جهاد سازندگی مشغول خدمت شد. سپس به سپاه پاسداران رفت، کار خود را به نحو احسن انجام داد و با شروع جنگ تحمیلی جهت مبارزه با دشمنان به جبهه‌ها اعزام شد.

وی بیست و هشتم دی سال ۱۳۵۹ با سمت فرمانده واحد اطلاعات ـ عملیات در میمک - ایلام توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت گلوله شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

این شهید بزرگوار اولین شهید دانشجوی قزوین در دفاع مقدس است. وصیت‌نامه شهید مظفری: در این زمان که مکتب ما اسلام و انقلاب اسلامی در خطر است، جایز نیست ما در خانه بنشینیم و منتظر مُردن در بستر باشیم.

نه! ما هرگز چنین نخواهیم کرد؛ بلکه قبل از اینکه مرگ به سراغ ما بیاید، ما به پیشواز مرگ می‌رویم و هرگز نخواهیم گذاشت کسی به اسلام و انقلاب اسلامی ما توهین یا نگاهِ چپی بکند!

فرقی هم ندارد که این تجاوزگر، رژیم خائن بعثی یا جنبشی داخلی و چپی و یا آمریکا باشد؛ ما در هر جبهه علیه این مزدوران خواهیم جنگید و شما‌...‌ ای پدر و مادرم! ناراحت نباشید؛ چون من دیگر راهم را شناخته و امامم را درک کرده‌ام و دنبال او خواهم بود؛ به امید موفقیت اسلام و نابودی خائنین! در این برهه از زمان، مسلمانان بار دیگر پس از امتحان اولیه (انقلاب) در بوته آزمایش قرار گرفته‌اند. 

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان