۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
کد خبر: ۳۶۷۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری استان قزوین خبر داد:

ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده و پیشگیرانه در حوزه‌های مختلف به ۲۹۷ هزار مخاطب قزوینی در سال گذشته خبر داد.

ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین؛ علی فولیان گفت: در راستای کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی در استان و به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی جامعه و همچنین پیشبرد اهداف برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بیش از ۵۰ پیامک هشدار دهنده و پیشگیرانه در حوزه‌های مختلف به مخاطبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این پیامک‌ها در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار استان قزوین شامل تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، سرقت، تصادفات، خشونت، سلاح و مهمات و کلاهبرداری بوده که از سوی این معاونت پیامک شده است.

به گفته فولیان، نظر به بازخورد خوب و رضایت مردم از این نحوه اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی بخشی به هنگام شهروندان و افزایش سواد حقوقی آنان و اطلاع از عواقب ناشی در رابطه با رعایت مسائل قانونی، ارسال پیامک‌های هشداری و پیشگیرانه در سال گذشته بسیار مفید، مطلوب و کارآمد ارزیابی شده است.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان