۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین راهم را ادامه دهید تا آمریکاى جهانخوار را نابود کنید
کد خبر: ۳۶۷۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳ ساعت: ۰:۲ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین حسین‌خانی»:

راهم را ادامه دهید تا آمریکاى جهانخوار را نابود کنید

شهید «حسین حسین‌خانی» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد‌: «مى‏‌خواهم که همه برادران و خواهران، راهم را ادامه دهند تا آمریکاى جهانخوار را نابود کنند و باعث نجات برادران فلسطینى و رهایى قدس عزیز شوند ...»

راهم را ادامه دهید تا آمریکاى جهانخوار را نابود کنید
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، شهید «حسین حسین‌خانی»، سی‌ام مرداد سال ۱۳۴۳، در روستای رحیم‌آباد از توابع شهر بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش علی‌اکبر، کشاورز بود و مادرش سلبی‌ناز نام داشت، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد.

به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم فروردین ۱۳۶۴، در بمباران هوایی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شکم و کتف، شهید شد.

مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید حسین حسین‌خانی: عزیزان من! جهت نبرد با کفار راهى جبهه‌هاى حق علیه باطل شده‏‌ام. همان طورى که مى‏‌دانید، اسلام نیاز به خون دارد تا بتواند به پیروزى نهایى برسد. من هم بر اساس این که اسلام در مملکت حاکم باشد، این راه را انتخاب نموده‌‏ام تا به وظیفه شرعى و انسانى خود عمل کرده باشم.

بنابراین، برای کسى که در راه خدا قدم بردارد و به شهادت برسد، گریه و زارى ندارد؛ چون طبق فرموده قرآن، «آنان زنده و نزد خدایشان روزى مى‏‌خورند.»

پس اى عزیزان! اگر خداوند توفیق شهادت را نصیبم گرداند، مى‏‌خواهم که همه برادران و خواهران، راهم را ادامه دهند تا آمریکاى جهانخوار را نابود کنند و باعث نجات برادران فلسطینى و رهایى قدس عزیز شوند.

از همه افراد خانواده مى‌خواهم چنان چه بدى از من دیده‌اند، حلالم کنند و افتخار کنند که چنین فرزندى تربیت کرده تا در راه اسلام شهید شود و این باعث خوشحالى و سرافرازى شما در دنیا و آخرت باید باشد.

پیام دیگرم اینکه پشتیبان انقلاب پُر برکت و امام عزیز که حامى مستضعفین و دشمن مستکبرین مى‏باشد باشید و از هیچ کس جز امام و یارانش پیروى نکنید. از سوى بنده به همسایگان سلام رسانده، بگویید که از من راضى باشند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان