۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین سپاه در دل حوادث و مردم رشد کرد
کد خبر: ۳۶۷۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲ ساعت: ۱۶:۵۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

سپاه در دل حوادث و مردم رشد کرد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه در دل حوادث و در نبرد با دشمن بزرگ شد و گسترش یافت لذا نباید به غلط این تصور را ایجاد کرد که سپاه در دوردست‌ها ایجاد شده است.

سپاه در دل حوادث و مردم رشد کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سپاه باتوجه به نیاز مردم و انقلاب به میدان آمد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری «کسی سپاه را تشکیل نداد بلکه یک نیاز بود».
 
وی افزود: در حوادث پیش از آغاز جنگ سپاه هر کجا قائله‌ای بود به خوبی به میدان آمد؛ سپاه یک سازمان صرف نظامی نبود اما چون رسالتش حفاظت از برکات و دستاوردهای انقلاب است زمانی که جنگ آغاز شد برای حفظ و دفاع از استقلال و دستاوردهای انقلاب به میدان آمد و در کنار ارتش ایستاد.
 
فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: سپاه در دل حوادث و در نبرد با دشمن بزرگ شد و گسترش یافت لذا نباید به غلط این تصور را ایجاد کرد که سپاه در دوردست‌ها ایجاد شده است.

حضور بدون چشم‌داشت سپاه برای خدمت به مردم 

این مقام نظامی استان قزوین گفت: سپاه با عظمت و بزرگ شدن مردم، عظمت یافت و بزرگ شد و هر جا که به بدنه مردم تعرض شد، سپاه هم در میدان قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: سپاه پس از پایان جنگ بازگشت و با تمام تجربه‌اش گفت که متعلق به مردم است و از آنجا ایجاد قرارگاه خاتم کلید خورد تا به مردم خدمت کند.
 
آتانی تصریح کرد: سپاه برای کمک به مردم و توسعه کشور با تمام ظرفیت به میدان آمد و خود را در اختیار دولت‌ها گذاشت و اگر دولتی از این ظرفیت بزرگ بهره‌مند نشد، این ظرفیت را درک نکرد.
 
وی ابراز کرد: سپاه در همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی خود را در دل حادثه قرار داده است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: ورود به محور مقاومت برای توسعه قدرت ملت ایران بود، برای اینکه دشمن را در جایی که فکرش را نمی‌کند تعقیب و شکست دهیم.
 
وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت حول محور ایران اسلامی و رزمندگان ما تشکیل شده است؛ با عملیات «وعده صادق» پرچم «لا اله الاالله» را در جهان به اهتزاز درآوردیم.

تحقق اراده الهی و مردم در وعده صادق

آتانی اضافه کرد: در عملیات وعده صادق اراده الهی و مردم محقق شد؛ این عملیات خارج از تصور همه بود چرا که جلوه قدرت خداوند را داشت.
 
فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: فرمانده حقیقی عملیات وعده صادق، خود رهبری بودند و با اشاره حکیمانه خود غوغا به پا کردند اما هیچگاه از خود نامی به میان نمی‌آورند.
 
این مقام نظامی استان بیان کرد: شب عملیات وعده صادق شب قدر انقلاب اسلامی بود که همه معادلات جهان بر هم ریخت و شیرین‌ترین نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: امروز سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی هم پیشران است به طوری که در حال حاضر ۵۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان در دست اجرا است که آبرسانی به روستاها و ساخت خانه‌ برای ولی نعمتان از جمله این پروژه‌ها است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان