۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین از کام تلخ قاچاقچیان شکلات تا تصادف خونین در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲ ساعت: ۱۳:۴۷ ↗ لینک کوتاه

بسته خبری پلیس قزوین؛

از کام تلخ قاچاقچیان شکلات تا تصادف خونین در قزوین

رئيس پليس راه استان قزوین از واژگوني يک دستگاه خودروي سمند و کشته شدن سرنشين آن خبر داد.

از کام تلخ قاچاقچیان شکلات تا تصادف خونین در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پلیس، مشروح مهمترین اخبار پلیس قزوین را می‌خوانید.

پژوپارس حامل کالاي قاچاق در توقيف پليس قزوين

فرمانده انتظامي تاکستان از کشف 3 هزارو 147 قلم انواع لوازم آرايشي، بهداشتي و موادشوينده قاچاق از يک دستگاه سواري پژو پارس و در آزاد راه قزوين-زنجان خبر داد.

کوروش عزيزي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان تاکستان حين گشت زني در آزادراه قزوين-زنجان به يک دستگاه سواري پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وي افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ايست ماموران با افزايش سرعت قصد متواري شدن از محل را داشت در تعقيب و گريز صورت گرفته متوقف و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان بيان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسي به عمل آمده توسط ماموران، 3 هزار و 147 قلم انواع لوازم آرايشي، بهداشتي و مواد شوينده قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکي بود، کشف کردند.

عزيزي با اشاره به اينکه ارزش تقريبي کالاي قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر يک ميليارد ريال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضايي معرفي شد.

کشف مواد مخدر درشهرستان البرز

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از دستگيري سوداگر مرگ و كشف حدود 3 كيلو و 800 گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

منصوري اظهار کرد: درپي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت فردي در امر توزيع مواد مخدر در سطح شريف آباد شناسايي و دستگيري اين سوداگران در دستور کارماموران کلانتري شريفيه اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با هماهنگي قضائي در بازرسي از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود 3 کيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و دستگيري يک نفر در اين راستا شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز با بيان اينکه متهم به همراه مواد مكشوفه تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراري نظم و امنيت و پيشگيري از آسيب هاي مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع توليد،خريد و فروش مواد مخدر مراتب را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

واژگوني سمند در قزوين يک کشته بر جاي گذاشت

رئيس پليس راه استان قزوین از واژگوني يک دستگاه خودروي سمند و کشته شدن سرنشين آن خبر داد.

فرهاد ذاکري منش اظهار کرد: در پي اعلام يک مورد واژگوني در محدوده روستاي «ککجين» بلافاصله گشت پليس راه و کلانتري 21 به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که يک دستگاه سمند به دليل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشين خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئيس پليس راه استان با بيان اينکه علت حادثه از سوي کارشناسان در حال بررسي است، خاطر شان کرد: رانندگان قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را با جديت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اينگونه حوادث پيشگيري شود.

کام قاچاقچيان شکلات تلخ شد

فرمانده انتظامي استان از کشف محموله ي شکلات و نوشابه هاي انرژي زا قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال خبر داد و گفت: دراين خصوص دو نفر دستگير شدند.

سردار علي ابراهيمي اظهار کرد: ماموران يگان امداد شهرستان قزوين در راستاي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودرو هاي عبوري درمحورهاي مواصلاتي استان به 2 دستگاه خودرو ايسوزو و وانت نيسان مشکوک و براي بررسي بيشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

فرمانده انتظامي استان قزوين ادامه داد: پس از توقف خودروها و در بازرسي از آنها با رعايت موازين شرعي و حقوق شهروندي،2 هزارو 892 قوطي نوشابه انرژي زا و بيش از يک تن و 107 کيلو گرم شکلات خارجي قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکي بوده کشف و دو دستگاه خودرو وانت نيسان و کاميونت ايسوزو را توقيف کردند.

ابراهيمي با اشاره به اينکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 ميليارد ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين خصوص 2 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان