۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: ۳۶۷۸۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش بی‌بدیل سپاه در عملیات وعده صادق که سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود نه تنها اقتدار کشور را به ملت عزیز ایران، مردم منطقه و خاورمیانه بلکه به جهانیان نشان داد.

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
فاطمه محمدبیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به لطف خدا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، سپاه پاسداران به دلیل ویژگی‌های خاص خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب، تحقق منویات امامین انقلاب و سیاست‌های کلی نظام خوش درخشیده و سربلند بوده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت کشور و مرزها، حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ کیان مملکت اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و به بار نشستن اهداف عالیه انقلاب اسلامی و قانون اساسی در تمامی عرصه‌ها مشارکت جدی و قوی داشته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش بی‌بدیل سپاه در عملیات وعده صادق که سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود نه تنها اقتدار کشور را به ملت عزیز ایران، مردم منطقه و خاورمیانه بلکه به جهانیان نشان داد.

وی تاکید کرد: امروز با این حرکت سپاه، هیمنه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل را به خوبی نظاره‌گر هستیم و سپاه یک تکیه گاه محکم برای اقتدار، امنیت و سلامت انقلاب بوده و در طول این سال‌ها به خوبی این امر مهم را بر همگان ثابت کرده است.

سپاه ظرفیت بزرگی برای تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای کشور است

محمدبیگی خاطرنشان کرد: امروز ما تبلور تحقق مکتب سپاه را در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی می‌بینیم، حاج قاسمی که در سپاه زیست و تبدیل به یک اسوه جهانی شده و در شجره طیبه بسیج و سپاه به دنیا معرفی شد و نشان می‌دهد سپاه ظرفیت بزرگی برای تربیت نیروهای خدوم، جهادی، مخلص، متعهد و متخصص برای کشور است.

وی ادامه داد: در سپاه با راه اندازی بسیج، بسیج اقشار، استفاده از قرارگاه‌های فرهنگی اجتماعی، قرارگاه‌های اقتصادی همچون قرارگاه خاتم الانبیا و ورود سپاه به عرصه‌های مختلف ما شاهد تغییر و تنوع ماموریت‌های این نهاد هستیم.

سپاه پرچمدار و پیش رو در امور مختلف کشور است

این مسئول یادآور شد: تنوع در ماموریت‌های سپاه موجب شده تا در برهه‌های مختلف متناسب با نیازهای حاکم در کشور در حوزه‌های سازندگی و محرومیت زدایی با تشکیل قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی و انجام فعالیت‌های جهادی ورود پیدا کرده و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سایبری با کارگروه‌ها و قرارگاه‌هایی که در سپاه تشکیل می‌شود همیشه در مسیر رشد و تعالی گام برداشته و در واقع سپاه پرچمدار و پیش رو در امور مختلف کشور است.

وی در ادامه گفت: امروز سپاه عزیز اسلام با عملیات وعده صادق در واقع تحقق طوفان الاحرار را پس از طوفان الاقصی به خوبی رقم زد و این یادآور جمله‌ای از حاج قاسم است که ما ملت امام حسینیم، در حقیقت جملاتی که حاج قاسم عنوان می‌کرد تبلور عینی سپاه در وجود ملت بود.
محمدبیگی اذعان کرد: امروز شاهد همبستگی ملت با سپاه و همچنین عشق و علاقه وافر مردم به این نهاد و تشکر اقشار مختلف مردمی از عملیات اخیر سپاه و سازمان هوا و فضای سپاه هستیم زیرا تحقق وعده‌های امام راحل را که از دهه ۴۰ در مورد آرمان قدس و محو اسرائیل داشتند، مردم امروز در لباس سپاه می‌بینند.

سردار حاجی‌زاده افتخار خطه قزوین و الگوی جوانان در سطح ملی و فراملی هستند

وی افزود: به سهم خود به عنوان یک هم‌استانی همچنین از طرف مجمع نمایندگان استان و مردم قزوین از سردار حاجی‌زاده که افتخار خطه قزوین و الگوی جوانان در سطح ملی و فراملی به عنوان یک نیروی خدوم، انقلابی، دغدغه‌مند، جهادی، سپاهی و متخصص هستند، تشکر ویژه‌ای دارم و امیدواریم تا تحقق وعده نصرت الهی و آزادی قدس شریف همواره سربلند و موفق باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از تمامی پرسنل و کارکنان سپاه و عزیزان بسیجی و همه کسانیکه برای تحقق آرمان‌های سپاه کمک می‌کنند تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.

وی تاکید کرد: معتقدم باید به شکل ویژه‌ای به همه ابعاد، آثار و برکات و دستاوردهای فراوان عملیات وعده صادق پرداخته شود چراکه این عملیات موجب شکستن هیمه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین که در واقع تار عنکبوتی بیش نبود، شد.

سپاه موجب غرور و افتخار همه ماست

محمدبیگی با تاکید براینکه سپاه موجب غرور و افتخار همه ماست؛ گفت: عملیات وعده صادق، شکسته شدن غرور کاذب رژیم صهیونیستی بود که در طول ۷۰ سال گذشته به عنوان یک رژیم وابسته به آمریکا و انگلیس رشد کرده و در یک زیست بوم فاسد خود را به سلطه‌گر بزرگ جهانی تبدیل کرده بود.

وی در پایان بیان کرد: این شکست بزرگ امروز به همگان این درس را داد که نمی‌شود به ملت‌ها، زورگویی و تجاوز کرد و ادعای حقوق بشری داشت و انسانیت را به سخره گرفت.

انتهای خبر/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان