۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین جهان در نهضت ضدصهیونیستی یک‌صدا شده است
کد خبر: ۳۶۷۸۵۵ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۱ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

جهان در نهضت ضدصهیونیستی یک‌صدا شده است

امام جمعه قزوین با اشاره به خیزش جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: با عملیات وعده صادق گام بلندی برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی برداشته شد.

جهان در نهضت ضدصهیونیستی یک‌صدا شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهمترین مناسبت امروز برای مردم دنیا مخصوصاً برای مسلمانان جهان موضوع رژیم منحوس صهیونیستی است؛ امام خمینی(ره) فرمودند «باید اسرائیل از بین برود».

امام جمعه قزوین گفت: همچنین امام (ره) نه تنها نابودی اسرائیل را بیان کردند بلکه کسانی هم که این رژیم را به وجود آورده‌اند باید از بین بروند؛ این قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و غلبه حق بر باطل است.

وی افزود: حرکت ارزشمند و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان «وعده صادق» درواقع وعده خدا و انبیاء الهی است و پیش‌بینی آینده جهان این است که رژیم غاصب صهیونیستی باید نابود شود. که این وعده با دستان نیروهای مسلح به اجرا درآمد و گام بلندی برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی برداشته شد.

عابدینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که کشوری به نام اسرائیل روی نقشه نداریم و این رژیم را با پونز روی نقشه چسباندند و آنچه که هست فلسطین است و پایتخت آن هم قدس است و رهبری تاکید کردند که اشغالگران را به زودی به سطل‌ زباله خواهیم انداخت به طوری که امروز همه جای عالم علیه صهیونیست‌ها نهضت نفرت بلند شده است.

تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با عملیات وعده صادق 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به برکات عملیات وعده صادق گفت: شکست هیمنه دروغین آمریکا، صهیونیست و انگلیس از برکات این حرکت بود و نشان داد که ما می‌توانیم به مستکبران عالم سیلی بزنیم ولی آنها نتوانند کاری کنند.

وی افزود: تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از دیگر برکات وعده صادق بود چراکه با این عملیات اگر تمام کشورهای منطقه بخواهند ارتباط خود را با رژیم صهیونسیتی ایجاد کنند باید از ایران اجازه بگیرند.

عابدینی بیان کرد: امروز شرایط منطقه عوض شده است الان دیگر سران کشورهای عربی جرات نمی‌کنند ارتباط خود را با رژیم صهیونسیتی ادامه دهند؛ اتحاد و انسجام ملی از دیگر دستاوردهای عملیات وعده صادق بود چراکه خیلی از اختلافات داخلی با این اقتدار از بین می‌رود.

امام جمعه قزوین با اشاره به تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در جهان گفت: روزنامه صهیونیستی این طور نوشته که «جای کتکی که اسرائیل از ایران خورده تا سال‌ها درد خواهد کرد و ما باخته‌ایم و باید اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم» این نشان می‌دهد که اختلافات داخلی رژیم غاصب بیشتر شده است.

وی افزود: در موضوع خطر دشمنی یهودیان صهیونیستی برای بشریت باید بگوییم که خداوند بین یهودیان و مسیحیان تفاوت قائل شده است. خداوند می‌فرماید که خطرناک‌ترین و خشن‌ترین دشمنان اهل ایمان، یهودیان صهیونیستی هستند و آنانی که با اینها همکاری می‌کنند، و می‌فرماید بهترین شما کسانی هستند که دوست‌دار حضرت عیسی هستند همان طور که امروز می‌بینم بیشترین خیزش جهان علیه یهودیان صهیونیستی از مسیحیان هستند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: منطق صهیونیست‌ها این است که ما به غیریهودیان هیچ دینی نداریم و تفکر نژادپرستانه افراطی دارند لذا حق خود را باید با جدیت تمام از آنها پس بگیریم و نباید فکر کنیم که با مذاکره کار به جایی می‌رسد. دست قدرتمندی که سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها می‌نوازد برای کسانی است که ایمان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فرق بین جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر این است که ما اقتدار و قدرت داریم و دنیا با عملیات وعده صادق فهمید که رهبری و محور این اتحاد و اقتدار، مقام معظم رهبری است و نیروهای مسلح و مردم ما مجری و پای کار این فرماندهی هستند.

گرایش به اسلام در جهان دوچندان شده است 

وی تاکید کرد: با عملیات وعده صادق نیز محبت و احترام مردم به بسیج مردمی ایران و سپاه بیشتر شد؛ و در مبارزه با ظلم ما را در خط مقدم می‌بینند. همچنین گرایش مردم جهان به اسلام بیشتر شده است به طوری که ترکیب جمعیتی در جهان تغییر می‌کند و اینها از علائم ظهور است.

عابدینی تصریح کرد: عملیات وعده صادق سبب شاد شدن دل‌های زنان و کودکان و بی‌خانمان‌های غزه شد به طوری که در شب عملیات وقتی موشک‌های ایران از آسمان عبور می‌کردند شاهد شعارهای « لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه‌ای» از سوی مردم غزه بودیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط امروز آموزش و پرورش ما باید توجه کند مطالب و کلاس درس دانش‌آموزان باید رنگ حماسه ضدصهیونیستی بیشتری بگیرد.

برکات سپاه امروز چشمگیر است 

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: امام (ره) در سال ۵۸ این بنیان خیر را بنا نهادند که امروز اثرات آن را می‌بینم.

عابدینی در پایان گفت: تمام دنیا یک مدرسه است که انسان‌ها دانش‌آموزان این مدرسه هستند و کتاب این مدرسه قرآن و درس آن کرامت انسانی و رسیدن به حیات طیبه است و تقوایی الهی ما را به حیات طیبه می‌رساند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان