۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین عبور موشک‌ها و پهپادهای ایران و جبهه مقاومت از دیوار آهنین
کد خبر: ۳۶۷۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۰ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر عج استان قزوین:

عبور موشک‌ها و پهپادهای ایران و جبهه مقاومت از دیوار آهنین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر عج استان قزوین گفت: اگر دشمن خطایی بکند، پاسخ کوبنده به آنها خواهیم داد.در صورت خطای دشمن، پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهیم داد. آرامش، آسایش و امنیت ملت ایران آرزوی سپاه است.

عبور موشک‌ها و پهپادهای ایران و جبهه مقاومت از دیوار آهنین
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار داشت: بنا به فرمایش سردار سلامی و سرلشکر باقری در عملیاتی که جمهوری اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی داشت، کشورمان به همه اهداف خود رسید.

وی با بیان اینکه این عملیات در پاسخ به حمله موشکی این رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق و انتقام گرفتن خون شهیدان طرح‌ریزی شد؛ گفت: از نظر جمهوری اسلامی این عملیات تمام شده است اما اگر آن‌ها خطایی بکنند و از هر مبدأی بر علیه ما و منافع جبهه مقاومت تهدیدی ایجاد کنند، حتما با پاسخی محکم و قاطع روبرو خواهند شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان با بیان اینکه این عملیات در سطح محدودی طرح‌ریزی شده بود؛ اذعان داشت: رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد که این اتفاق افتاد.

وی دومین دستاورد این عملیات بزرگ را همبستگی و وابستگی دنیای اسلام در انجام این عملیات عنوان کرده و اذعان داشت: همچنان که ایران عزیز، سپاه و نیروهای مسلح بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی کشور، این اقدام را طرح‌ریزی کرده بودند، جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی عراق، لبنان، یمن و سوریه در جغرافیای واحدی بر علیه این دشمن مشترک دنیای اسلام عمل کردند.

سردار رفیعی آتانی یکی دیگر از دستاوردهای این اقدام را عدم پیش‌بینی این عملیات از طرف آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانسته و تصریح کرد: آنها چون تجربه گذشته را داشتند، نمی‌توانستند این را حرکت را پیش‌بینی کنند، ولی به فضل الهی و با درایت و طرح‌ریزی بسیار خوب، عملیات غیرقابل پیش‌بینی و غافل‌کننده‌ای بر علیه رژیم غاصب و کودک‌کش انجام شد.

وی اذعان داشت: در این عملیات، موشک‌ها و پهپادهای ایران و جبهه مقاومت از دیوار آهنی عبور کرد و بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح امت اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان خطاب به مردم قزوین گفت: به مردم عزیز استان و همه مردم ایران قول می‌دهیم که هیچ نگرانی نداشته باشند و بدانند که اگر این رژیم کودک‌کش بخواهد خطایی بکند، دوباره سپاه و نیروهای مسلح پا به رکاب بوده و دشمنان را پشیمان خواهند کرد.

رفیعی اضافه کرد: سپاه در لباس سپاهی، خود را مکلف و موظف می‌داند تحت امر ولی خدا، خود را فدای ملت مومن و انقلابی بکند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان