۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین برخورد قاطع با مشاوران املاک متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۰ ساعت: ۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین هشدار داد:

برخورد قاطع با مشاوران املاک متخلف در قزوین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک از مشاور املاک‌ها با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با مشاوران املاک متخلف در قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان قزوین وهاب میزانی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه کرد.

وی اضافه‌کرد: اقدام دولت برای ورود به بحث کنترل نرخ اجاره‌بها بسیار مهم است و تشکیل گشت‌های ساماندهی بنگاه‌های مشاوران املاک در راستای کنترل و نظارت به عملکرد آن‌ها با حضور همه نمایندگان ادارات مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

میزانی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخ‌نامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران‌فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌ها عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

وی تصریح‌کرد: چنانچه مردم املاک خود را در سامانه ملی املاک و مستغلات ثبت کنند این امر سبب می‌شود بنگاه‌های املاک در تمدید قراردادها سوءاستفاده نکنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماض آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان