۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین از شناسایی نوجوان مفقود شده تا کشف ۵ تن چوب قاچاق
کد خبر: ۳۶۷۸۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۸ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس بخوانید:

از شناسایی نوجوان مفقود شده تا کشف ۵ تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از شهروندان خواست نوجوان ۱۳ ساله را که از منزل خارج و تاکنون به منزل بازنگشته را شناسايي کنند.

از شناسایی نوجوان مفقود شده تا کشف ۵ تن چوب قاچاق
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ بهرام منصوري گفت: 26 فروردين ماه سال جاري يک فقره پرونده با موضوع فقداني از شعبه دوم بازپرسي شهر محمديه به پليس آگاهي با موضوع پيگيري فقدان افراد ارجاع شد.

وي عنوان کرد: بنا به اظهارات پدر فقداني، پسرش محمدمتين خمسه حين مراجعت از مشهد در محدوده شهر سمنان مفقود شده و تاکنون مراجعتي به منزل نداشته است و هيچ اطلاعي از سرنوشت پسرش ندارد.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز در پايان گفت: با عنايت به دستور انتشار تصوير فقداني از سوي مقام قضائي، شهرونداني که موفق به شناسايي وي شده و يا اطلاعي از محل‌هاي تردد فقداني دارند مي‌توانند مراتب را به شماره 32241313-028 پليس آگاهي شهرستان البرزاعلام کنند.

پايان کارخرده فروش مواد مخدر در اقباليه

سرهنگ فرهاد علي بيگي بيان داشت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه فردي در زمينه خريد و فروش مواد مخدر در يکي از محلات شهر اقباليه مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در اين خصوص مأموران با اقدامات هوشمندانه پليسي موفق شدند متهم را حين فروش مواد مخدر در سطح شهر رويت و در عملياتي غافلگيرانه او را دستگير و در بازرسي از منزل وي يک کيلو 490 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در پايان با اشاره به اين که متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد خاطر نشان شد: برخورد قاطع و قانونمند با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر که باعث ايجاد ناامني در جامعه و به تباهي کشاندن فرزندان اين مرز و بوم مي شوند به صورت مستمر در دستور کار پليس قرار دارد ضمن اينکه از شهروندان مي‌خواهيم اخبار و اطلاعات خود در اين زمينه را از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف بيش از 5 تن چوب قاچاق در آوج 

سرهنگ علي زرينی اظهار داشت: ماموران بخش حصار وليعصر اين شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، به يک دستگاه وانت نيسان حامل چوب گردو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن 5 تن چوب گردو قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلباني بود کشف و يک نفر براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آوج با اشاره به اينکه ارزش تقريبي محموله توقيف شده حدود 500 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبيعي يك وظيفه همگاني است و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 در جريان بگذارند.

کشف لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق از سواري سمند
.
سرهنگ کوروش عزيزي اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان تاکستان حين کنترل خودروهاي عبوري در آزاد راه"قزوين-زنجان" به يک دستگاه سواري سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وي افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن بيش از 400 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگي بود کشف و يک نفر را در اين خصوص دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان با بيان اينکه ارزشي ريالي اين محموله حدود 600 ميليون ريال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

انتهای خبر /۱۴۰۴
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان