۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دست خدا از آستین سپاه پاسداران برای تنبیه اسرائیل بیرون آمد
کد خبر: ۳۶۷۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۶ ساعت: ۲۱:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

دست خدا از آستین سپاه پاسداران برای تنبیه اسرائیل بیرون آمد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: موشک‌باران شب گذشته در سرزمین‌های اشغالی دست خداوند بود که از آستین سرداران سپاه پاسداران بیرون آمد، صهیونیست‌ها فهمیدند که بعد از این نمی‌توانند به ایران دست‌درازی کرده و دست از پا خطا کنند.

دست خدا از آستین سپاه پاسداران برای تنبیه اسرائیل بیرون آمد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اجتماع مردم قزوین در حمایت از تنبیه رژیم اشغالگر قدس که عصر امروز در میدان آزادی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که این قوت قلب را ملت ایران داده است تا وعده نابودی اسرائیل به دست غیور مردان ایرانی اتفاق بیافتد.
 
وی افزود: خداوند راه را برای دلاورمردان مسلمان ایران هموار کرد تا این حماسه بزرگ و بی‌بدیل رخ دهد، اتفاقی که کشورهای منطقه سال‌ها به دنبال آن بودند که امروز جمهوری اسلامی یک تنه آن را محقق کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: تنبیه دیشب رژیم جنایتکاران اسرائیل نتایج رازها و نیازهای مومنین در شب‌های قدر برای نابودی اسرائیل و پیروزی مرم مظلوم غزه بود که به واقع شب احیای دیگری را برای جهانیان ساخت.
 
وی ادامه داد: امروز نه گنبد آهنین و نه دژهای صهیونیست‌ها از آنان حفاظت نخواهد کرد، اسرائیلی‌ها از هر سو در حال فرار هستند، هیمنه این رژیم نظامی پوشالی در هم شکسته شده و به امید خدا اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است.
 
عابدینی بیان کرد: موشک‌باران شب گذشته در سرزمین‌های اشغالی دست خداوند بود که از آستین سرداران سپاه پاسداران بیرون آمد، صهیونیست‌ها فهمیدند که بعد از این نمی‌توانند به ایران دست‌درازی کرده و دست از پا خطا کنند.
 
وی با بیان اینکه این حرکت و قیامی که امروز در دنیا علیه رژیم صهیونیستی به راه افتاده است، بانی آن امام راحل و رهبری معظم انقلاب بوده و هستند، گفت: مردم جهان شعار داده و اظهار نفرت می‌کنند اما آن که عمل می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

 
امام جمعه قزوین خاطر نشان کرد: در شرایطی که اکثر مسلمانان و حتی غیر مسلمانان آزاده دلشان برای مردم مظلوم فلسطین سوخته و علیه اسرائیل به پا خواستند، برخی از کشورهای مدعی حقوق بشر و نیز بعضی کشورهای مسلمان منطقه نه تنها اسرائیل را محکوم بلکه با بی‌حیایی از آن حمایت کردند.
 
وی افزود: آنهایی که امروز به داد این مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهند رسید، پیروان امیرالمومنین علی (ع) و فرزندان بزرگوارشان هستند، وقتی مادری در تاریکی غزه نام امام حسین(ع) را فریاد زده و از او مدد می‌گیرد، این نشان از آن دارد که زمان مقابله با متجاوزان تنها مکتب شیعه کارگشا خواهد بود.
 
عابدینی یادآور شد: طبق آیات قرآن صهیونیست ظالم بوده و مورد غضب خداوند است، هرکس به شما سیلی بزند خدا به دستانش قدرت خواهد داد.
 
وی ادامه داد: خداوند اسائیلیان را معلون می‌داند و آنان را لعن و نفرین کرده است، ما در شبانه روز پنج مرتبه با بیان عبارت «غیرالمغضوب علیهم» در نماز که بنا به روایتی از حضرت علی (ع) در رابطه با بنی اسرائیل است؛ از خدا می‌خواهیم راه ما را از آنان جدا کند.
 
امام جمعه قزوین در پایان با بیان اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، گفت: کم کم باید خود را آماده کنیم که برای اقیانوس اربعینی که راهش از کربلای حسینی به سمت قدس روانه شود.
 
انتهای خبر/ 2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان