۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین جذب ۴۱۹ میلیاردی مشارکت‌ مردمی در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۸۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۵ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین اعلام کرد:

جذب ۴۱۹ میلیاردی مشارکت‌ مردمی در قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته بیش از ۴۱۹ میلیارد ریال مشارکت‌ مردمی در استان قزوین جذب شد که از این مبلغ بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال به صورت نقدی، ۲۴۴ میلیارد ریال به شکل غیرنقدی و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هم در قالب ارائه خدمات بود.

جذب ۴۱۹ میلیاردی مشارکت‌ مردمی در قزوین
غفار رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اقدامات بهزیستی در بحث اشتغال اظهار کرد: تعهد اشتغال بهزیستی استان قزوین در سال گذشته یک هزار و 92 شغل بود که خوشبختانه به صورت صددرصد محقق شد.

وی در خصوص تسهیلات اشتغال پرداخت شده بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته در بحث تسهیلات خوداشتغالی از محل جزء چهار بند ب تبصره 18، 576 میلیارد ریال بود که در این راستا 497 مددجو به بانک‌های عامل معرفی شدند که تا پایان سال 385 نفر موفق به دریافت وام شدند که مجموع تسهیلات پرداخت شده 530 میلیارد ریال بود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: اعتبارات تخصیصی استان هم در بحث اشتغال از محل جزء سه بند ب تبصره 18 در سال 1402،  یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بود که در این بخش هم 671 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده و 396 نفر موفق به دریافت وام به مبلغ 604 میلیارد ریال شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته این جزء از آذرماه ابلاغ شده و پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد ضمن اینکه اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 ابلاغی سال گذشته، 129 میلیارد ریال بود که در این بخش هم 27 نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و 18 نفر در مجموع 25 میلیارد ریال وام اشتغال دریافت کردند.

فعالیت 290 مرکز غیردولتی در سطح استان قزوین

این مسئول در ادامه عنوان کرد: سال گذشته میزان اعتبار تخصیص یافته در بحث بیمه سهم خویش فرمایی و کارفرمایی معلولان بیش از 116 میلیارد بود که 258 نفر از آن استفاده کردند.

وی عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته در بخش بیمه سهم خویش فرمایی نیازمندان هم بالغ بر یک میلیارد و 714 میلیون ریال بود که 35 بانوی سرپرست خانوار در سطح استان از آن بهره‌مند شدند.

رمضانی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار تخصیص یافته در بحث یارانه جبران ارتقا کارایی معلولان هم در سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال بود که در این حوزه هم 73 نفر برخوردار شدند.

وی با اشاره به تعداد مراکز غیردولتی فعال در استان گفت: هم اکنون در مجموع 290 مرکز غیردولتی زیرنظر بهزیستی استان فعالیت دارند که از این تعداد 51 مرکز توانبخشی، 78 مرکز پیشگیری، 17 مجتمع، 51 مرکز مثبت زندگی و 59 موسسه غیردولتی است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین در خصوص فعالیت‌های انجام شده در بحث مشارکت‌های مردمی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 419 میلیارد ریال مشارکت‌ مردمی در استان قزوین جذب شد که از این مبلغ بیش از 165 میلیارد ریال به صورت نقدی، 244 میلیارد ریال به شکل غیرنقدی و بالغ بر 10 میلیارد ریال هم در قالب ارائه خدمات بود.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان