۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین قزوین در هفته‌ای که گذشت
کد خبر: ۳۶۷۷۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۴ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین بررسی می‌کند؛

قزوین در هفته‌ای که گذشت

مهمترین اخبار و رویدادهای استان قزوین را در بسته خبری «قزوین در هفته‌ای که گذشت» می‌خوانید.

قزوین در هفته‌ای که گذشت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «صبح قزوین»، گزیده‌ای از سرخط خبرهای یک هفته گذشته در استان قزوین را مطالعه می‌کنید.
 
برد شیرین شمس آذر مقابل ذوب آهن
 
در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم قزوینی شمس آذر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و با نتیجه دو بر یک برنده بازی شد.
 
کشف روسری‌های قاچاق

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان قزوین از توقيف يک دستگاه سواري پژو ۴۰۵ در آزاد راه"قزوين-زنجان" و کشف ۸۴۰ ثوب روسري قاچاق خبر داد.
 
کشف ترياک از سواري پرايد در بوئين زهرا
 
فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا خبر داد: پس از توقف خودرو توسط ماموران و در بازرسي به عمل آمده از آن، 9 کيلو و 700 گرم ترياک،کشف و يک دستگاه خودروي سواري پرايد توقيف شد.
 
جشنواره رسانه‌ای روز قدس در قزوین
 
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: بدلیل اهمیت موضوع روز قدس و راهپیمایی مردمی در این روز به همت کانون بسیج رسانه استان قزوین جشنواره رسانه‌ای روز قدس برگزار می‌شود.
 
کشف بيش از يک تن شکلات قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف يک تن و ۵۱۸ کيلوگرم شکلات خارجي قاچاق و توقيف يک دستگاه خودرو وانت نيسان در عوارضی قزوين-زنجان خبرداد.
 
 
ثبت ۱۴ هزار و ۳۷ ولادت در استان قزوین

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: سال گذشته میزان ازدواج‌ها به تعداد هفت هزار و ۷۶ عدد با کاهش ۱۳.۲ درصدی همراه بوده و طلاق‌های ثبت شده نیز با تعداد سه هزار و ۴۷۳ به میزان ۲.۷ درصد افزایش داشته است.
 
نمایش طنز «بادشاه» در قزوین روی صحنه می‌رود

نمایش هنری «بادشاه» به نویسندگی و کارگردانی سید قاسم قوامی از ۲۸ فرودین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵ در مجموعه تئاتر شهر استان قزوین روی صحنه خواهد رفت.
 
رهاسازی ۴۸ هکتار از اراضی لشگر به نفع مردم قزوین

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: ارتش یک نیروی مردمی و حافظ منافع مردم است، در این راستا برای تعریض بلوار معلم و حل مشکلات اراضى شمال پادگان بیش از ۴۸ هکتار از اراضی لشگر را رهاسازی خواهیم کرد.
 
صفر تا صد شایعه کشف شهر زیرزمینی در قزوین+تصاویر

این روزها اگر از خیابان پیغمبریه قزوین رد شده باشید، بسته بودن قسمتی از خیابان باریک در مجاورت بقعه مبارکه چهارانبیا و حضور خیل عظیم شهروندان در اطراف آن به بهانه کشف شهر زیرزمینی نظر همه را جلب کرده است.
 
کاهش ۷۰ درصدی پرونده‌های مسن در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از کاهش ۷۰ درصدی پرونده‌های مسن و معوق در استان قزوین خبر داد و گفت: میزان شعب نامتعارف استان نیز ۸۵ کاهش داشته است.
 
مادر شهید خانعلی آسمانی شد

مادر شهید خانعلی و جانباز ۷۰ درصد تقی قشلاقی‌اصل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
 
رهایی یک متهم به قتل با گذشت اولیای دم در بویین زهرا

رئیس کل دادگستری استان قزوین از رهایی یک متهم به قتل پس از ۷ سال با گذشت اولیای دم در شهرستان بویین زهرا خبر داد.
 
۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین از تخریب ۱۲۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و احکام قضایی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
 
ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای مواصلاتی استان

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از صبح امروز ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای مواصلاتی استان برقرار است.
 
مقاوم‌سازی ۶۸ هزار مسکن روستایی در قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین از مقاوم‌سازی نزدیک به ۶۸ هزار واحد مسکن روستایی در استان قزوین خبر داد.
 
آتش حاشیه‌سازان در استان خاموش شد

استاندار قزوین گفت: غلبه حواشی بر متن باعث بازدارندگی در استان است لذا باید مراقب باشیم که گرفتار حواشی نشویم؛ سیاست کلی ما در استان بی‌توجهی و عدم پاسخ به حواشی است به طوری که حاشیه‌سازان فهمیدند به هر ابزاری هم متوسل شوند دیگر با حواشی نمی‌توانند به اهداف خود برسند.
 
آتش‌سوزی در قزوین و شهادت یک آتش‌نشان+تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش‌سوزی در یک واحد تجاری عرضه عمده دخانیات و اقلام مرتبط در خیابان شهید انصاری قزوین جان یک آتش‌نشان قزوینی را گرفت.
 
مدیران کنترل کیفیت در قزوین بیش از ۲۴ هزار ساعت آموزش دیدند

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان برای ایجاد بسترهای مناسب استانداردسازی طی سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۷۳ نفر ساعت آموزش دیدند.
 
شناسنامه.های قدیمی امسال باید تعویض شود

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین آخرین مهلت برای تعویض شناسنامه جلد قرمز را تا پایان سال جاری اعلام کرد و گفت: دارندگان این شناسنامه ها در اسرع وقت باید اقدام به تعویض شناسنامه های خود کنند.
 
پذیرش مراکز اقامتی قزوین در تعطیلات عید فطر ۳۰ درصد افزایش داشت
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: میزان پذیرش مسافران در مراکز اقامتی این استان برای ایام تعطیلات عید فطر نسبت به نوروز ۳۰ درصد افزایش به همراه داشت.
 
درآمد گمرک قزوین بیش از 61 هزار میلیارد ریال شد

مدیرکل گمرک قزوین گفت: مجموع درآمد گمرک قزوین در سال گذشته ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 125 درصد رشد داشته است.
 
رهاسازی یک قلاده کفتار به دامان طبیعت در قزوین

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: یک قلاده کفتار که در استخر آب کشاورزی یکی از مناطق قزوین گرفتار شده بود پس از بیهوشی، زندگیری و از استخر بیرون آورده شد
 
توافق مالباختگان با «رضایت خودرو طراوت نوین» منتفی شد

کارگروه اطلاع‌رسانی شرکت‌های خودرویی در استان قزوین اعلام کرد: با توجه به عدم استقبال طلبکاران از توافق و اعطای نمایندگی موضوع توافق منتفی شده و سیر قانونی پرونده ادامه خواهد یافت.
 
کاهش ۳۳ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از کاهش ۳۳ درصدی سرقت در ایام نوروز در استان قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
 
۴۰۰ عنوان برنامه در هفته ارتش قزوین برگزار می‌شود 

فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: برنامه‌های هفته ارتش از ۲۱ فروردین همزمان با مراسم بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی آغاز خواهد شد و در این هفته بالغ بر ۴۰۰ برنامه در تیپ و یگان‌ها برگزار خواهد شد.
 
ارائه ۴۹ هزار مشاوره رایگان به مردم توسط مرکز وکلای قزوین

رئیس مرکز وکلای استان قزوین گفت: مرکز وکلای استان قزوین فعالیت‌های مستمری را انجام می‌دهد که ارائه ۴۹ هزار مشاوره رایگان از طریق سامانه تلفنی ۱۲۹ و مشاوره حضوری از جمله این موارد است.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان