۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین کشف بيش از يک تن شکلات قاچاق در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۷۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۰ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف بيش از يک تن شکلات قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف يک تن و ۵۱۸ کيلوگرم شکلات خارجي قاچاق و توقيف يک دستگاه خودرو وانت نيسان در عوارضی قزوين-زنجان خبرداد.

کشف بيش از يک تن شکلات قاچاق در قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از خبرگزاري پليس سردار علي ابراهيمي اظهار کرد: در راستاي مبارزه همه جانبه با پديده شوم قاچاق، ماموران يگان امداد شهرستان قزوين حين کنترل خودروهاي عبوري در عوارضي قزوين-زنجان به يک دستگاه خودرو وانت نيسان، مشکوک و براي بررسي بيشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وي افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسي به عمل آمده از آن، يک تن و 518 کيلوگرم شکلات خارجي قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکي بود، کشف و يک نفر را در اين خصوص دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه ارزش تقريبي کالاي کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 ميليارد ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شد.

ابراهيمي در خاتمه گفت: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت‌هاي کاري و ماموريتي پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان