۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین کرایه تاکسی قزوین ۴۱ درصد گران شد
کد خبر: ۳۶۷۷۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۸ ساعت: ۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

اجرایی شدن نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار قزوین

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از اجرایی شدن نرخ جدید مصوب کرایه تاکسی با ۴۱ درصد افزایش و حوزه بار با ۲۷ درصد افزایش خبر داد.

کرایه تاکسی قزوین ۴۱ درصد گران شد
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی قزوین از ابتدای امسال شامل تاکسی‌های خطی، گردشی، آژانسی و خودرو‌های باری در تمامی مسیر‌ها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۴۱ درصد افزایش به طور میانگین و ۲۷ درصد افزایش برای حوزه بار به طور میانگین اجرایی شد.

وی یادآور شد: در جلسات کارشناسی تعیین نرخ کرایه جدید، شاخص‌هایی همچون افزایش نرخ تورم، حقوق کارگر، نرخ لوازم یدکی، دستمزد تعمیرات، نرخ مواد غذایی، معیشت و مشکل پول خرد در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه می‌توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و سامانه سامت «سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی» به شماره ۳۳۵۶۸۰۸۴ مطرح کنند.

وثوق‌نیا گفت: گزارش‌های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان