۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۳۶۷۷۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین+تصاویر

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین+تصاویر
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در سطح شهر و استان قزوین برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین از میدان میرعماد تا میعادگاه نمازجمعه این شهر خواهد بود.

گفتنی است استقبال و تشییع پیکر شهیدالقدس علی آقابابایی، در راهپیمایی روز قدس شهر قزوین انجام می‌شود. شهید آقابابایی در حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در ۱۳ فروردین ماه سال جاری به همراه چند تن از هم‌رزمان و پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله سردار زاهدی به شهادت رسید.







انبوه جمعیت مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» مسیر راهپیمایی روز قدس در قزوین را طی می‌کنند و پیکر شهیدالقدس علی آقابابایی مانند نگینی بر روی دستان مردم شهیدپرور قزوین می‌درخشد.


بانوان قزوینی به طور نمادین کفن‌های کودکان شهید غزه را در دستان خود حمل می‌کنند تا جنایات چندین ماهه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و شهادت هزاران کودک بی‌گناه غزه را به تصویر بکشند.

در جریان این مراسم و تشییع پیکر شهید آقابابایی، فرزند این شهید بزرگوار در بین جمعیت صحبت کرد و از رشادت‌های پدر و ادامه راه او گفت. پیکر این شهید والا مقام پس از تشییع در شهر قزوین به زادگاهش در روستای سنشتق سفلی از توابع شهرستان تاکستان منتقل شد تا مراسم خاکسپاری بنا بر سفارش شهید در زادگاهش انجام شود.

همچنین در این مراسم پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به آتش کشیده شد و با قرائت بیانیه توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در میعادگاه نمازجمعه به پایان رسید.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان