۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین تمهيدات ترافيکي روز قدس در قزوين
کد خبر: ۳۶۷۷۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهور استان قزوین تشریح کرد:

تمهيدات ترافيکي روز قدس در قزوين

رئيس پليس راهور استان قزوین از اجراي تمهيدات ترافيکي ويژه راهپيمايي روز جهاني قدس در قزوين خبر داد.

تمهيدات ترافيکي روز قدس در قزوين
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سيد علي آسيايی با اعلام اين خبر گفت: همزمان با روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهاي مختلف استان قزوين محدوديت‌هاي ترافيکي اعمال خواهد شد.
وي افزود: اين محدوديت در مرکز استان از ساعت 6 صبح و در مسير منتهي به مراسم راهپيمايي اجرا شده و از تردد وسايل نقليه در اين مسيرها جلوگيري و خودروهاي پارک شده با استفاده از جرثقيل به پارکينگ منتقل خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان در خصوص مسير راهپيمايي و محدوديت‌هاي ايجاد شده تصريح کرد: راهپيمايي روز قدس از ميدان ميرعماد-خيابان نادري-ميدان آزادي-خيابان امام- مسجدالنبي برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامي ورودي‌هاي کوچه‌ها و خيابان‌هاي منتهي به اين مسير در هر دو ضلع شرقي و غربي مسدود و محدوديت کامل اعمال مي‌گردد.

آسيايي با معرفي خيابان‌هاي سعدي و فردوسي به عنوان مسيرهاي جايگزين مسير راهپيمايي، تاکيد کرد: تردد وسايل نقليه به ويژه موتورسيکلت‌ها در طول مسير راهپيمايي ممنوع است و ماموران راهنمايي و رانندگي با موتورسيکلت سواراني که اقدام به تردد در محل برگزاري راهپيمايي مي‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان قزوين در پايان با اشاره به اينکه در شهرهاي ديگر نيز محدوديت‌هاي ترافيکي در مسيرهاي راهپيمايي اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: براي حضور در مراسم راهپيمايي حتي الامکان از وسايل نقليه عمومي استفاده کرده و پليس را در تامين نظم و امنيت ترافيکي مراسم ياري دهند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان