۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اتحاد مسلمانان مهمترین ابزار نابودی اسرائیل
کد خبر: ۳۶۷۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۶ ساعت: ۶:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد:

اتحاد مسلمانان مهمترین ابزار نابودی اسرائیل

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: امروز اتحاد مسلمانان مهم‌ترین ابزار برای نابودی رژیم صهیونیستی است و این پیام باید برای همه دولت‌مردان کشورهای اسلامی مخابره شود.

اتحاد مسلمانان مهمترین ابزار نابودی اسرائیل
محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خروش میلیونی ملّت مؤمن و روزه­‌دار ایران و دیگر کشورهای اسلامی و حتی دیگر جوامع بشری در آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان، تجلی حمایت هم جانبه و فراگیر امت اسلامی و دیگر آزادی خواهان جهان از مردم مظلوم فسطین است.

وی افزود: این خیزش عظیم برآمده از سیل خروشان وجدان‌های پاک بشری در محکومیت جنایات ددمنشانۀ رژیم اشغالگر قدس و دیگر قدرت‌های حامی این رژیم کودک‌کش در حالی است که کارکردهای بی نظیر روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان بیش از پیش خودنمایی می‌کند. 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل تحولاتی که طی ماه‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی شاهد آن بوده‌ایم از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است و بازتابی گسترده‌تر از سال‌های گذشته در سطح افکارعمومی جهان خواهد داشت و ان شاءالله حضور مردم آگاه شده‌ی سراسر جهان و به‌ویژه ایرانیان ظلم ستیز در راهپیمایی امسال روز قدس، گسترده‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مسئله فلسطین نخستین مسئله جهان 
 
کشاورز اذعان کرد: جنایات گسترده صهیونیست‌ها در غزه، قلب جهانیان را به درد آورده و مساله فلسطین را نه تنها در جهان اسلام، بلکه در سطح دنیا به نخستین مساله تبدیل کرده‌است.

وی افزود: همچنین جنایت اخیر رژیم‌صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق، که به شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه منجر شد نیز یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: این حضور حاوی این پیام روشن خواهد بود که دادن پاسخ پشیمان‌کننده به رژیم‌صهیونیستی مطالبه‌ای است که آحاد ملت خواهان آن هستند.

وی ادامه داد: حضور مردم نقاط مختلف جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز پیامی روشن به مقام‌های رژیم‌صهیونیستی و حامی اصلی‌اش آمریکا خواهد بود که جهانیان نسل‌کشی در غزه را برنمی‌تابند و دولت‌ها و مجامع باید اقدامی موثر دراین زمینه انجام دهند.

وحدت و عزم واحد بزرگترین سلاح فلسطینی‌ها

این مقام مسئول در تشریح وظیفه جامعه اسلامی و مسلمانان در این شرایط بیان کرد: هم‌افزایی مسلمین جهان بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.

وی اضافه کرد: امروز مسلمانان امت اسلامی با حمایت تمام‌قد از مردم مظلوم غزه، طرفدار آرمان‌های فلسطین هستند، و اصولاً هیچ مسلمانی در هیچ لحظه‌ای حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن همه امت‌های اسلامی است .

کشاورز تصریح کرد: البته در مساله فلسطین همه‌ی دولت‌ها و ملّت‌های مسلمان، دارای وظیفه و مسئولیّتند، ولی محور مجاهدت خود فلسطینیان ساکن در درون سرزمین و بیرون آن هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تاکید کرد: وحدت و عزم واحد این جمع، بزرگ‌ترین سلاح فلسطینی‌هاست که میتواند کاری بزرگ صورت دهد و قطعا محور این وحدت باید جهاد داخلی و عدم اعتماد به دشمنان باشد.
 
جوامع غربی شریک خون‌های ریخته شده در غزه و فلسطین 

وی افزود: طی ماه‌های اخیر همواره شاهد بوده‌ایم برخی مجامع بین‌المللی در قبال جنایت‌های فزاینده رژیم‌صهیونیستی مهر سکوت بر لب نهاده‌اند؛ موضوعی که در حکم همراهی ضمنی با صهیونیست‌ها به‌حساب می‌آید. 

کشاورز اظهار کرد: غرب و قدرت‌های غربی، از آغاز پیدایش غدّه سرطانی صهیونیسم در این منطقه، تعامل دوجانبه‌ای را با هم داشتند. وظیفه اسرائیل این بوده است که منافع قدرت‌های متجاوز غربی را در منطقه اسلامی حفظ کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: یعنی همیشه روبه‌روی کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه، تهدید دائمىِ بالفعلی قرار داشته باشد و کشورهای اسلامی را در یک دغدغه دائمی نگه دارد تا آن‌ها نتوانند با هم متّحد شوند و یک مجموعه همدل و همجهت را به وجود آورند و از امکانات و ثروت و نیروی انسانی خود برای منافعشان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: متقابلاً وظیفه آن‌ها هم این بوده است که این غدّه سرطانی را در این منطقه با همه وجود نگه دارند. البته امروز این نقش بیشتر از همه برعهده آمریکاست. حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، آن‌هم در نقاط مختلف جهان، این پیام واضح را دربر دارد که اصلاح رویه‌های جاری در نهادها و مجامع بین‌المللی در قبال تحولات سرزمین‌های اشغالی مطالبه مهم افکارعمومی جهانیان است.

راهپیمایی روز قدس عرصه نمایش اتحاد مسلمانان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: با توجه به تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی، راهپیمایی روز قدس را می‌توان عرصه‌ای برای نمایش اتحاد مسلمانان در مواجهه با قضیه فلسطین به‌حساب آورد.

وی ادامه داد: امروز اتحاد مسلمانان مهم‌ترین ابزار برای نابودی رژیم‌صهیونیستی است و این پیام باید برای همه دولتمردان کشورهای اسلامی مخابره شود.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: به‌طورقطع راهپیمایی روز قدس ارائه ‌دهنده تصویری شفاف از مطالبات مسلمانان از دولت‌هایشان به‌منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و سبب اصلاح رفتار برخی دولت‌های اسلامی خواهد شد که راهبرد سکوت را در قبال تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی در پیش گرفته‌اند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان