۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین پای شکسته هم مانع تدریس معلم قزوینی نشد
کد خبر: ۳۶۷۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۵ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

حکایت مشق مهربانی؛

پای شکسته هم مانع تدریس معلم قزوینی نشد

معلم قزوینی با وجود آسیب و شکستگی در پا، برای تدریس به دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر شد.

پای شکسته هم مانع تدریس معلم قزوینی نشد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، «حسن مهدوی»، دارای ۳۰ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش و مدیر مدرسه شهید رجایی روستای شیزند منطقه خرمدشت، است، در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ به مدرسه ۵ کلاس تعلق گرفته بود که پس از مشاهده وضعیت دانش‌آموزان و شرایط سخت تحصیل دو پایه اول و پنجم به صورت همزمان و چند پایه در فضای کوچک کلاس‌های مدرسه و مشکلاتی که ممکن بود برای دانش‌آموزان پیش بیاید، با هماهنگی و صدور مجوز از اداره، تصمیم گرفت تا به دانش‌آموزان پایه اول در شیفت مخالفِ موظف خود که صبح است، به تدریس بپردازد.

حسن مهدوی مدیر مدرسه شهید رجایی روستای شیزند منطقه خرمدشت، از اول مهر ماه، تاکنون، یک شیفت تدریس در پایه اول و به مدیریت در شیفت دیگر مشغول است و حق‌الزحمه و اضافه کاری، نیز بابت تدریس خود دریافت نمی‌کند.

به طوری که چند ماه پیش هم در اثر حادثه از ناحیه پا دچار شکستگی و آسیب شد و با وجود امکان استفاده از مرخصی استعلاجی به مدت یک ماه و با شرایط دشوار، برای اینکه در مدیریت مدرسه و آموزش دانش‌آموزان، اختلال و وقفه‌ای ایجاد نشود، در مدرسه و سر کلاس درس حاضر شد و تدریس را به مرخصی پزشکی ترجیح داد.
گفتنی است؛ مدرسه شهید رجایی شیزند منطقه خرمدشت دارای ۱۰۳ دانش‌آموز است که ۱۲ دانش‌آموز در پایه اول مشغول به تحصیل هستند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان