۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین طرح اعتکاف دانش‌آموزی «راه وصل» برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۶۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۱ ساعت: ۲۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

دبیر اعتکاف دانش‌آموزی استان قزوین:

طرح اعتکاف دانش‌آموزی «راه وصل» برگزار می‌شود

دبیر اعتکاف دانش‌آموزی استان قزوین گفت: طرح اعتکاف دانش‌آموزی «راه وصل» با هدف تربیت نسل جوان مومن انقلابی، تحول معنوی و تقویت بنیه معنوی معرفتی نوجوانان اجرا می‌شود.

طرح اعتکاف دانش‌آموزی «راه وصل» برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمد نیکویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان بزرگترین مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در صحن مسجدالنبی شهر قزوین برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این اعتکاف با عنوان «راه وصل» و با حضور دانش آموزان پایه های هشتم تا دوازدهم در روزهای ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد.
 
دبیر اعتکاف دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: این برنامه با هدف تربیت نسل جوان مومن انقلابی، تحول معنوی و تقویت بنیه معنوی معرفتی نوجوانان اجرا می‌شود.
 
نیکویی با بیان اینکه در چند سال اخیر استقبال خوبی از این برنامه از سوی دانش‌آموزان قزوینی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این طرح معنوی علاوه بر اعتکاف؛ برنامه‌های فرهنگی و معرفتی مختلفی متناسب با سن و سلیقه نوجوانان برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برگزاری محافل دعا و مناجات در وقت سحر و افطار، یادواره شهدا، محافل انس با قرآن، حلقه‌های معنوی، هیئت دانش‌آموزی، نشست‌های اخلاقی و پاسخگویی به شبهات، کلاس‌های مهارتی و آموزشی با رویکرد هنری، سواد رسانه‌ای، جهاد تبیین و جنگ شناختی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده برای طرح «راه وصل» است.
 
دبیر اعتکاف دانش‌آموزی قزوین بیان کرد: ظرفیت در نظر گرفته برای این طرح 600 نفر است که تاکنون استقبال خوبی از اعتکاف دانش‌آموزی قزوینی برای ثبت نام در این طرح صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود که طی شب‌های قدر با توجه به حضور دانش‌آموزان در این مراسم معنوی میزان ثبت‌نام کنندگان بیشتر شود.
 
نیکویی در پایان با بیان اینکه این طرح برای چهاردهمین دوره برگزار می‌شود: دانش‌آموزان علاقمند برای شرکت در این اعتکاف «راه وصل» می‌توانند با شماره‌های 09190964864 و 09190968967  تماس حاصل فرمایند.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان