۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین اوج رذالت رژیم غاصب صهیونیستی نمایان شده است
کد خبر: ۳۶۷۶۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۱ ساعت: ۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

اوج رذالت رژیم غاصب صهیونیستی نمایان شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مقاومت و تاب‌آوری مردم غزه در مقابل جنایات ددمنشانه رژیم اسرائیل در حقیقت چهره خشن و زشت رژیم صهیونیستی را بیش از پیش بر جهانیان آشکار می‌سازد.

اوج رذالت رژیم غاصب صهیونیستی نمایان شده است
حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: متاسفانه این روزها جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به اوج خود رسیده و رژیم غاصب اسرائیل از ارتکاب هر نوع جنایتی در غزه رویگردان نیست.

وی افزود: از سوی دیگر شاهد سکوت همه مجامع بین المللی و برخی سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات عظیم رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و مظلوم هستیم.

سفره‌های سحر و افطار مردم غزه رنگ و بوی خون به خود گرفته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: با جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه در حال ارتکاب آن است متاسفانه سفره‌های افطار و سحر مردم غزه رنگ و بوی خون به خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با جنایات رخ داده در غزه، افزون بر اشخاصی که در حملات مختلف رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند این روزها تعداد زیادی از زنان و به ویژه کودکان بی‌پناه و مظلوم غزه به دلیل گرسنگی از دنیا می‌روند که حاکی از اوج رذالت و پستی رژیم غاصب اسرائیل است.

حجت‌الاسلام شهسواری بیان کرد: امروز موضوع فلسطین فراتر از جهان اسلام به موضوعی انسانی و جهانی تبدیل شده است و شاهد هستیم که مردم آزادی‌خواه اقصی نقاط عالم به نوعی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی افزود: اگر می‌شنویم که یک افسر نیروی هوایی آمریکا مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در اعتراض به جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر، فریاد می‌زند که دیگر نمی‌خواهم شریک نسل کشی در غزه باشم، فلسطین را آزاد کنید در واقع نشانه بیداری وجدان‌ها در سراسر عالم است.

جنایات ددمنشانه رژیم اسرائیل، اوج رذالت رژیم صهیونیستی را بر جهانیان آشکار می‌سازد


این مسئول با بیان اینکه مقاومت و تاب‌آوری مردم غزه در مقابل جنایات ددمنشانه رژیم اسرائیل در حقیقت چهره خشن و زشت رژیم صهیونیستی را بیش از پیش بر جهانیان آشکار می‌سازد؛ گفت: عملیات طوفان الاقصی نشانه عزم جدی ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین مقدس از دست متجاوزان اشغالگر است.

وی تاکید کرد: با توجه به جنایت‌های مختلفی که امروزه در غزه قهرمان در حال رخ دادن است متاسفانه شاهد سکوت خیلی از سران کشورهای اسلامی هستیم که در منطقه تاثیرگذار بوده و می‌توانند در حل و فصل اتفاقات غزه نقش‌آفرین باشند.

ضرورت اعلام حمایت مسلمین جهان از ملت قهرمان غزه

شهسواری اظهار کرد: وظیفه همه مسلمین جهان است که حمایت خود را از مردم مظلوم و قهرمان غزه اعلام بدارند و جنایات رخ داده توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی در ادامه گفت: تنها کسی که در هر فرصتی از ملت مظلوم غزه سخن گفته و حمایت خود را اعلام می‌دارند مقام معظم رهبری است به طوریکه سال گذشته هم در ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری با کاشت درخت زیتون به این موضوع مهم اشاره کرده و تصریح کردند این امر به منظور اظهار همبستگی و همدلی با مردم مظلوم فلسطین است و همه ما باید از این حرکت رهبر انقلاب الگوبرداری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر فراموش نشدن موضوع فلسطین از یادها و خاطره‌ها تاکید دارند و از هر فرصتی در برنامه‌ها و سخنرانی‌های خود به مسئله فلسطین اشاره می‌کنند.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان