۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین
کد خبر: ۳۶۷۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۸ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین اعلام کرد:

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید استان قزوین، سمیه اسمعیلی گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 همزمان با شب‌های قدر 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 22 برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا(ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان