۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین جاده‌های قزوین بارانی و لغزنده است
کد خبر: ۳۶۷۶۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۶ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان قزوین:

جاده‌های قزوین بارانی و لغزنده است

رئيس پليس راه استان قزوین با اشاره به لغزندگي و آب‌گرفتگي برخي از معابر و جاده‌ها، از ترافيک نيمه‌سنگين در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

جاده‌های قزوین بارانی و لغزنده است
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاري پليس، فرهاد ذاکري‌منش اظهار کرد: از روز گذشته بارش نزولات آسماني در استان قزوين و برخي از نقاط کشور آغاز شده که برابر اعلام مرکز هواشناسي کشور در روزهاي آينده نيز شاهد ادامه اين بارش‌ها خواهيم بود.

وي با اشاره به کاهش ميدان ديد رانندگان و طولاني‌تر شدن مدت توقف خودرو در زمان بارندگي، افزود: بارش باران در برخي از نقاط با آب گرفتگي در معابر و جاده همراه بوده که اين موضوع کنترل وسايل نقليه را مشکل کرده و احتمال بروز سوانح و تصادفات رانندگي را بيشتر خواهد کرد.

رئيس پليس راه استان با اشاره به اينکه وضعيت ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان نيمه سنگين گزارش شده، خاطرنشان کرد: رانندگان از هرگونه عجله، تغيير مسير ناگهاني و سبقت غيرمجاز خودداري کرده و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مسئول در پايان از رانندگان خواست ضمن به همراه داشتن تجهيزات زمستاني و اطمينان از سلامت سيستم گرمايشي و ترمز خودرو، پيش از آغاز حرکت از وضعيت آب و هوائي در محورهاي مورد نظر اطمينان کسب نمايند.

انتهای خبر/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان