۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اسکان ۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش قزوین
کد خبر: ۳۶۷۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۵ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در نیمه اول تعطیلات نوروزی صورت گرفت؛

اسکان ۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش قزوین

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین از اسکان ۴ هزار خانواده فرهنگی در مراکز اقامتی این استان از ۲۸ اسفند ماه گذشته تا پنجم فروردین ماه امسال خبر داد.

اسکان ۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، مسعود شعبانی اظهار کرد:‌ آموزش و پرورش استان قزوین برای مسافران نوروزی خود امسال ۳۰۰ کلاس درس را در ۴۰ مدرسه به عنوان ستاد اسکان مسافران خود تجهیز و فعال کرده است.

وی ادامه داد: این اداره کل امسال علاوه‌بر این تعداد مدرسه، دو مرکز رفاهی فردوسی و نواب را به همراه اردوگاه شهید بابایی یانس آباد نیز آماده پذیرش مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ راه‌اندازی کرد.

به گفته شعبانی، اولویت پذیرش مسافر در ایام نوروزی، خانواده‌های فرهنگیان هستند و اگر فضای اضافی وجود داشته باشد، سایر میهمانان و مسافران به صورت آزاد در این مراکز پذیرش می‌شوند.

این مسئول در خصوص تعرفه اسکان برای خانواده‌های فرهنگیان، توضیح داد: قیمت‌ها برای یک اتاق تا ظرفیت پنج مسافر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و بر اساس درجه‌بندی کلاس‌ها، این مبلغ تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هم می‌رسد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: 4 هزار خانواده فرهنگی در مراکز اقامتی این استان از ۲۸ اسفند ماه گذشته تا پنجم فروردین ماه امسال اسکان شدند.

وی در پایان گفت: اسکان مسافران در قزوین از ابتدای تعطیلات نوروزی، روند خوبی را طی کرده و طبق فرم نظر سنجی‌ها، اقامت برای مسافران تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان