۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین امدادرسانی ۵۱ پایگاه اورژانس قزوین به مسافران نوروزی
کد خبر: ۳۶۷۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲ ساعت: ۱۵:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس مرکز مدیریت حوادث قزوین خبر داد:

امدادرسانی ۵۱ پایگاه اورژانس قزوین به مسافران نوروزی

رئیس اورژانس پیش‌‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث قزوین از فعالیت ۵۱ پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در استان قزوین خبر داد .

امدادرسانی ۵۱ پایگاه اورژانس قزوین به مسافران نوروزی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی اورژانس قزوین؛ حسن اسماعیلی با اشاره به  اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح استان اظهار کرد: سه دستگاه موتورلانس، یک اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس و همچنین آمبولانس‌های جاده‌ای و شهری در پایگاه‌های اورژانس مستقر در سطح استان برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ تماس با مرکز اورژانس استان قزوین صورت می‌گیرد، تاکید کرد: این تماس‌ها در نهایت منجر به انجام حدود ۲۵۰ ماموریت در روز می‌شود که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز حدود ۵۰۰ ماموریت انجام شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۳۰ نیروی ستادی به همراه ۴۰۰ نیروی عملیاتی و در مجموع ۴۳۰ نیرو در اورژانس استان قزوین به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مسافران نوروزی استان مشغول به امدادرسانی هستند.

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین به استقرار آمبولانس‌های اورژانس جهت اجرای طرح سلامت نوروزی در سطح جاده‌های این استان اشاره کرد و یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ایستگاه سلامت در عوارضی شماره دو آماده ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی است.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان