۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین کلاهبرداري ۱۹۰ ميلياردي در پوشش يک شرکت
کد خبر: ۳۶۷۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کلاهبرداري ۱۹۰ ميلياردي در پوشش يک شرکت

فرمانده انتظامي استان از دستگيري متهم کلاهبرداري به ارزش ۱۹۰ ميليارد ريال در پوشش يک شرکت صوري خريد و فروش حبوبات و خشکبار خبر داد.

کلاهبرداري ۱۹۰ ميلياردي در پوشش يک شرکت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی« صبح قزوین » به نقل از روابط عمومی پلیس قزوین ؛سردار علي ابراهيمي اظهار داشت: در پي ارجاع پرونده قضائي با موضوع کلاهبرداري تحت عنوان يک شرکت خريد و فروش حبوبات و خشکبار به پليس آگاهي قزوين، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جعل و کلاهبرداري اين يگان قرار گرفت.

وي افزود: متهم با تاسيس يک شرکت صوري خريد و فروش حبوبات و خشکبار شروع به فعاليت کرده و در ابتدا نيز با خوش حسابي و پرداخت بموقع وجه معامله اعتماد شکات را بدست آورده است.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: وي پس از گذشت مدت کوتاهي از فعاليت خود ضمن تبليغات گسترده و راه اندازي سايت خريد اينترنتي، با ارائه چک‌هاي مدت دار خريدهايي با تناژ بالا داشته و در عين حال اموال خريداري شده را به قيمت پائينتر در بازار بفروش مي‌رسانده، که شکات پس از اطلاع از اين موضوع و صوري بودن شرکت بلافاصله نسبت به طرح شکايت و پيگيري از طريق مرجع قضائي اقدام کرده‌اند.

ابراهيمي با بيان اينکه ماموران در جريان اقدامات اطلاعاتي خود بلافاصله محل اختفا متهم را شناسايي کرده و او را دستگير کردند، خاطرنشان کرد: وي در تحقيقات پليسي و مواجهه با مدارک و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره کلاهبرداري به ارزش 190 ميليارد ريال اعتراف کرده است.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان