۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۶:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی برگزار شد؛

آغاز رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ در قزوین

با حضور جمعی از مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی رزمایش طرح ترافیک نوروزی ۱۴۰۳ در قزوین آغاز شد.

آغاز رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ در قزوین
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، رزمایش «طرح ترافیک نوروزی» ۱۴۰۳ استان قزوین صبح امروز در ستاد فرماندهی پلیس قزوین با حضور پرسنل پلیس راه استان، هلال احمر، اورژانس، راهداری و آتش‌نشانی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.



مهدی رجحانی در این مراسم اظهار کرد: استان قزوین در گلوگاه ارتباطی و مسیر ترددی کشور قرار دارد و سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر است و این میزبانی در طول سال استمرار دارد اما در نوروز و پایان سال از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
وی ادامه داد: ایمنی راه‌های استان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ماست و مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تأکید فراوانی دارند و حتی چندین بار نسبت به آن ابراز نگرانی کرده‌اند آمار این اخبار خاطر همه را مکدر کرده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: اگر بخواهیم از این آمار حوادث جاده‌ای کاسته شود و به حداقل برسد باید ویژه در این موضوع ورود کرد و از هر ابزاری و با تمام ظرفیت استفاده کرد تا آمار حوادث تلخ و تصادفات جاده‌ای به کمترین و حداقل خود برسد.
 
رجحانی با بیان اینکه از تلاش‌های مستمر پلیس و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام زمستان قدردانی می‌کنیم افزود: نجات یک فرد نجات یک ملت است و چه توفیقی بالاتر از این که مستمراً به حفظ حیات انسان‌های مختلف همت دارید و تلاش می‌کنید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای روزهای پر کار پیش‌رو برای آنان آرزوی موفقیت داریم، ارزش کار این عزیزان در جایگاه‌ها و نقش‌های مختلف زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که شاهد کاهش آمار تصادفات و حوادث تلخ هستیم.


به صورت شبانه‌روزی خادم ملت خواهیم بود
 
داود عبدالمالکی همچنین در این مراسم اظهار کرد: عبادت یعنی هر کس در پیش خود رضای خدا و مردم را در نظر داشته باشد و ما اطاعت می‌کنیم که عبادت کنیم و بالاترین عبادت خدمت به خلق است.
 
وی ادامه داد: هر زمانی که عبور و مرور و رفت و آمد در محورهای مواصلاتی استان بیشتر شود، خدمات پلیس نیز مضاعف خواهد شد و باید بیشتر در کنار مردم بود و نیروهای خدوم انتظامی و دیگر دستگاه‌ها در این خدمات‌رسانی از هیچ کوششی برای رعایت نظم و انضباط و سلامت جان و امنیت همشهریان عزیز دریغ نخواهیم کرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در رزمایش نوروزی پلیس راه، پلیس با همکاری و همدلی دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌صورت شبانه‌روزی در کنار مردم است چراکه باید حوادث جاده‌ای به حداقل ممکن برسد و حتی یک کشته و مصدوم هم زیاد است، تحقق این موضوع با هم‌پوشانی دستگاه‌های خدمت‌رسان اتفاق می‌افتد.
 
عبدالمالکی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این فعالیت‌ها برای مردم است و انتظار می‌رود مردم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به هشدارهای پلیس توجه کنند تا همکاران ما بتوانند خدمات‌رسانی مناسبی را به مسافران نوروزی داشته باشند و شاهد نوروزی کم‌حادثه باشیم و این زمانی است که خستگی از تن تمام دستگاه‌ها در می‌آید.

گفتنی است در پایان خودروهای امدادی و راهداری از مقابل جایگاه رژه رفتند. 
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان