۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین مشارکت ۳۰۰ راهدار در طرح نوروزی ۱۴۰۳ قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل راهداری استان قزوین خبر داد:

مشارکت ۳۰۰ راهدار در طرح نوروزی ۱۴۰۳ قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در طرح نوروزی سال جدید ۳۰۰ نفر از نیروهای راهداری استان حضور خواهند داشت و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مشارکت ۳۰۰ راهدار در طرح نوروزی ۱۴۰۳ قزوین
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، جواد حق‌لطفی در رزمایش نوروزی ۱۴۰3 که صبح امروز در ستاد انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در مسیر کوریدور ارتباطی قرار دارد و در ایام نوروز که پیک ترافیکی است ترددها در روز به یک میلیون و ۸۰۰هزار و بعضاً به 2 میلیون تردد می‌رسد و این مسئله کار حوزه‌های امدادی را سخت‌تر می‌کند.
 
وی اضافه کرد: در طرح‌ نوروزی سال جدید ۳۰۰ نفر از نیروهای راهداری استان حضور خواهند داشت و ۲۵۰ ماشین‌آلات راهداری در نظر گرفته شده است.
 
این مسئول ادامه داد: ۲۶ پایگاه راهداری و ۲۴ اکیپ عملیاتی و کشیک‌های نوروزی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.
 
حق‌لطفی در ادامه اظهار کرد: برای ناوگان و جابه‌جایی مسافران در ترمینال و مبدا استان به سایر مقاصد کشور برنامه‌ریزی شده است.
 
وی افزود: به مدت 2 سال است که پویش «همراهان سفری ایمن» را داریم که با نگاه جدیدتر و رویکردی تازه از ۲۴ اسفند ماه در مجتمع خدماتی رفاهی کنارگذر زنجان آغاز خواهد شد.

حق‌لطفی در پایان خاطرنشان کرد: این پویش با رویکرد متفاوت و با هشتک «همه چشم به راهیم» انجام خواهد شد و تمامی این اقدامات برای کاهش آمار حوادث جاده‌ای و سفری بی‌خطر در کنار عزیزان و بازگشت به مقصد به سلامت است.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان