۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین حضور ۵۰ تیم راهور قزوین در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

حضور ۵۰ تیم راهور قزوین در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳

رئیس پلیس راه استان قزوین از آغاز رزمایش نوروزی با حضور ۵۰ تیم پلیس راهور در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

حضور ۵۰ تیم راهور قزوین در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »، فرهاد ذاکری‌منش در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ استان قزوین که صبح امروز در عوارضی قزوین_زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مأموریت‌های گذشته از جمله راهپیمایی ۲۲بهمن و دهه فجر و رزمایش بزرگ مردم یعنی انتخابات همکاران بنده برای ایجاد آرامش و امنیت حتی در روستاهای صعب‌العبور ماموریت‌های گسترده‌ای انجام دادند.

وی افزود: رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز از امروز در قرارگاه پلیس راه استان با شعار «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» آغاز شد.

ذاکری‌منش ادامه داد: نسبت به سال گذشته امسال ۵ درصد افزایش تردد داشتیم و به ۱۹۷ میلیون تردد ۱۶میلیون تردد هم افزوده شده است.
 
این مسئول اذعان کرد: در بحث جان باختگان و مصدومان تصادفات جاده‌ای روند ثبات و کاهشی داشته‌ایم و امیدوارم با همکاری همه ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه این روند ثابت و یا نزولی بماند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در تشریح آمار تصادف‌های نوروز سال گذشته گفت: ۴۸ درصد از تصادف‌ها در آزادراه‌ها و در ساعات ۱۲ الی هشت شب بود و از این درصد ۳۴ درصد بین ۱۲تا ۴ عصر بوده که نیاز به تحلیل و بررسی بیشتر کارشناسان امر دارد.
 
این مسئول  با بیان اینکه نوروز امسال متقارن با ماه مبارک رمضان است، ادامه داد: باتوجه به افزایش ترددها به خصوص بعد از افطار پلیس راه با خودروهای به روز شده و نیروهای کارآمد و ۵۰ تیم، محورهای مواصلاتی استان را پوشش می‌دهد‌.
 
وی عنوان کرد: این رزمایش به مدت 20 روز در تمام محورهای آزادراهی استان اجرا خواهد شد و مانند سال گذشته از ظرفیت گروه‌های جهادی برای محورهای حادثه‌خیز استفاده می‌شود.
 
این مقام انتظامی استان قزوین در پایان ضمن ابراز نگرانی از دست دادن سالانه بالغ بر ۱۷ هزار هموطن در سوانح جاده‌ای تاکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی، پرهیز از عجله و شتاب و داشتن تجهیزات ایمنی از مواردی است که خواهشمندیم همشهریان و مسافران عزیز توجه نمایند و امیدواریم با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی بتوانیم نوروزی بی‌خطر را پشت سربگذاریم و گام مهمی برای خدمت به مردم عزیز برداریم.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان