۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین تفاهم‌نامه بهسازی ساختمان جدید «بیمارستان ۲۲ بهمن» در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی و شهری امضا شد؛

تفاهم‌نامه بهسازی ساختمان جدید «بیمارستان ۲۲ بهمن» در قزوین

تفاهم‌نامه تغییرکاربری و بهسازی ساختمان دانشگاه غزالی به عنوان جایگزین «مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ۲۲ بهمن» بین دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سازمان بسیج سازندگی استان قزوین منعقد شد.

تفاهم‌نامه بهسازی ساختمان جدید «بیمارستان ۲۲ بهمن» در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت، تفاهم‌نامه تغییر کاربری و بهسازی ساختمان دانشگاه غزالی به عنوان جایگزین مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ۲۲ بهمن منعقد شد.

این تفاهم‌نامه صبح روز شنبه «۱۹ اسفند» در سالن ستاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین به امضای عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مهدی صادق‌پور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان رسید.

در ابتدای این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن قدردانی از خیرین، شهرداری قزوین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی این پروژه را یکی از ده‌ها پروژه مهم حوزه سلامت استان دانست که در دولت سیزدهم پیگیری و عملیاتی شده است.

دیدبان در ادامه از سازمان بسیج سازندگی استان قز‌ین به دلیل پذیرفتن اجرای این پروژه تقدیر کرد.



تسریع در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت از مطالبات مردم است

در بخش دیگر این نشست فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تسریع در توسعه زیر ساخت‌های حوزه سلامت این موضوع را مطالبه مردم عنوان کرد و از مسئولان حوزه سلامت خواست در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

منتخب مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به همت دولت و مجلس در جهت توسعه زیرساخت‌ها گفت: برای سال پیش رو گشایش‌های خوبی را در عرصه اقتصاد پیش‌بینی می‌کنم.

محمدبیگی پرداخت‌های پرسنلی را به ویژه در روزهای پایان سال به منظور ایجاد انگیزه مهم عنوان کرد و برای پیگیری جذب منابع در این خصوص تاکید کرد.

در پایان این نشست سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌ الامر(عج) استان ضمن تبریک پیروزی مردم و منتخبان در انتخابات ۱۱ اسفند، بسیج سازندگی را خادم مردم دانست و بر اجرای پروژه‌های متعدد حوزه سلامت توسط بسیج سازندگی تاکید کرد.

اجرای طرح شهید سلیمانی از جلوه‌های درخشش بسیج و سپاه در عرصه خدمتگزاری به مردم بود

طاهرخانی اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا را از جلوه‌های مهم درخشش بسیج و سپاه در عرصه خدمتگزاری به مردم برشمرد.



در پایان این نشست از خیرین سلامت حاج محمد حسین گروسی و اسماعیل درخشان و مهدی صباغ شهردار قزوین به دلیل همکاری در خرید ساختمان دانشگاه غزالی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد و در نهایت تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و بسیج سازندگی امضا و مبادله شد.

گفتنی است؛ پیش از این نشست میهمانان از محل ساختمان دانشگاه غزالی و روند اجرای عملیات ساختمانی بازدید کردند.

انتهای خبر/۷۰۰۳
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان