۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین برد شیرین خانگی شمس آذر مقابل آلومینیوم
کد خبر: ۳۶۷۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت: ۷:۳۴ ↗ لینک کوتاه

اراکی‌ها با شکست از قزوین رفتند؛

برد شیرین خانگی شمس آذر مقابل آلومینیوم

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند و شمس آذری‌ها توانستند با دو گل تماشایی اراکی‌ها را بدرقه کنند.

برد شیرین خانگی شمس آذر مقابل آلومینیوم
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

این بازی تماشایی در حالی برگزار شد که آلومینیوم اراک بعلت شرایط جوی بازی با هوادار تهران لغو شده بود ولی شمس آذر یک رقابت سخت بدون گل با مس رفسنجان در این هفته داشت.

تیم شمس آذر با ترکیب علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، علی آزادمنش، مهدی محمدی، حسین گودرزی، صادق البوصبیح، امیر شبانی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، عیسی مرادی و امیرمحمد نسایی با سرمربیگری سعید دقیقی به زمین رفت.

اراکی‌ها هم با احمد گوهری، سید مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری «بهرام گودرزی 90+5»، یونس اکبرپور، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده «71- رضا جبیره»، محمدمهدی لطفی، محمدامین کاظمیان، مهدی لیموچی، شروین بزرگ به ورزشگاه سردار آمده بودند.

این دیدار با قضاوت علی اصغر مومنی و با کمک داوران محمدعلی پورمتقی، مرتضی سلمان نژاد و مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و با نظارت حسین خانبان آغاز شد.

در نیمه اول  بازی با حملات مداوم  شمس آذر همراه بود اما با نتیجه بدون گل به پایان رسید، آلومینیوم اراک هم با ضربه سر شروین بزرگ فرصت یک گل زیبا را از دست داد.

نیمه دوم هم همچنان شمس آذر تیم برتر میدان بود و شمس آذر یک موقعیت پنالتی به دست آورد که کاپیتان این تیم امیرمسعود سرآبادانی اولین گل بازی را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

گل دوم شاگردان دقیقی هم با ضربه سر فرار امامعلی محقق شد.

شاگردان مجتبی حسینی در ثانیه‌های پایانی مسابقه و در وقت اضافه صاحب ضربه پنالتی شدند که مهدی لیموچی تک گل آلومینیوم را وارد دروازه شمس آذر کرد.

دو تیم در این مسابقه فوتبالی زیبا و هجومی به نمایش گذاشتند و عملکرد فنی خوبی داشتند و در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید و اولین پیروزی شمس آذر در نیم فصل دوم رقم خورد.

گفتنی است نماینده قزوین در رقابت‌های لیگ برتر از ۱۸ دیدار گذشته خود با ۶ برد، هفت تساوی و پنج باخت با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول مسابقات قرار داشت که  با این نتیجه و کسب ۲۵ امتیاز به رتبه هشتم رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد و چهارشنبه هفته آینده میهمان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان