۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین سپاهان شکست خود در قزوین را جبران کرد
کد خبر: ۳۶۷۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ساعت: ۱:۴ ↗ لینک کوتاه

در یک شانزدهم جام حذفی؛

سپاهان شکست خود در قزوین را جبران کرد

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی دو تیم‌ سپاهان اصفهان و‌ شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که پایان بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان با سوت ایار اعلام شد.

سپاهان شکست خود در قزوین را جبران کرد
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی دو تیم‌ سپاهان اصفهان و‌ شمس آذر قزوین از ساعت 17:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که پایان بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان با سوت ایار اعلام شد.
 
طلسم شکست‌های متوالی سپاهان شکست و این تیم بعد از 6 باخت پی در پی به پیروزی رسید. 
 
زردپوشان اصفهانی که مدت‌ها در تله و بحران نتیجه‌گیری بودند توانستند در این بازی علاوه بر انتقام بازی رفت درلیگ برتر که مقابل شمس یک بر صفر در قزوین به این تیم باخته بودند را بگیرند و یکی از کلیدی‌ترین پیروزی‌های فصل خود را جشن بگیرد و با بردی پرگل، رسماً از بحران خارج شود.
 
نیما میرزازاد، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، امید نورافکن، برایان دابو، رضا اسدی «۸۰- عیسی عباس»، علی اصغر اعرابی «۸۰- فرشاد احمدزاده»، کاوه رضایی «۵۵- رضا شکاری» و شهریار مغانلو «۸۶- سیدعلی کمالی جلودار» مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان در این دیدار این بازیکنان را به زمین فرستاد.
 
 دقیقی سرمربی شمس آذر هم از علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شعبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح، امیرمحمد نسایی، فرزاد امامعلی «۷۳- محمد پاپی» و عیسی مرادی استفاده کرد.
 
سپاهانی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و بیشترین موقعیت را داشتند و در نیمه اول با گل هوشمندانه اسدی با خاطری آسوده توانستند موقعیت بازی در نیمه دوم را به دست آورند.
 
در نیمه دوم هم با ضربات زیبای نورافکن در دقیقه ۵۹ بار دیگر دروازه شمس آذر باز شد و در دقیقه ۶۹ هم اعرابی توانست با یک ضربه محکم گل سوم برای تیم سپاهان را به ثمر برساند.
 
با این نتیجه تیم قزوینی شمس آذر از جام حذفی حذف شد.
 
دقیقی سرمربی تیم شمس آذر در پایان بازی در نشست خبری اظهار کرد:«شاید می‌توانستیم در این بازی با اختلاف گل برنده شویم اما نیمه دوم تجربه سپاهان و جو استادیوم مانع شد. با اینکه حتی گل زدیم و صحنه مشکوک است اما به داوران احترام می‌گذاریم و متاسفانه گل دوم را خوردیم. پس از آن اخراجی داشتیم که ابدا کارت نداشت، تیممان ۱۰ نفره شد و شیرازه تیم از هم پاشید. با این حال با توجه به شرایطی که داشتیم فکر می‌کنم بازی بدی ارائه ندادیم»
 
گفتنی است بعد از دیدارهای امروز تیم‌های پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، ذوب‌ آهن اصفهان، پیکان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و تیم‌های سایپا، چادرملوی اردکان، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از لیگ دسته اول در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان