۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اختصاص خط ویژه نورزی در شهر قزوین
کد خبر: ۳۶۷۴۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد:

اختصاص خط ویژه نورزی در شهر قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خط ویژه برای حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال برای مسیر چهار راه بازار به سبزه میدان اختصاص می‌یاید.

اختصاص خط ویژه نورزی در شهر قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان گفت: خط ویژه برای حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال برای مسیر چهار راه بازار به سبزه میدان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در راستای تامین نیازهای شهروندان قزوینی در ایام پایانی سال از فردا پانزدهم اسفند ماه مسیر چهار راه بازار به سبزه میدان به صورت خط ویژه برای حمل و نقل عمومی اختصاص می‌یاید.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قروین تشریح کرد: به دلیل ظرفیت بالای مسافر وجود بازار و مراکز خرید، تامین نیازهای مردم اختصاص خط ویژه برای حمل و نقل عمومی مسیر بازار به سبزه میدان در دستور کار جدی قرار گرفت.

این مسئول اذعان کرد: ۱۶ دستگاه اتوبوس درون شهری در مسیر سبزه میدان به بازار در حال فعالیت است که خطوط ۲ و ۱۳ ناوگان اتوبوسرانی قزوین که از پر ترددترین خطوط محسوب می‌شود به شهروندان خدمات ویژه ارائه خواهند کرد.

عرشیان همچنین بیان کرد: جهت روان سازی ترافیک در ایام پایانی سال و تسهیل تردد شهروندان مسیر شمال به جنوب خیابان نادری مسدود شده است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل فروکش خیایان پیغمبریه قروین بازاریان و شهروندان با مدیریت زمان سفر از ترافیک در این خیایان جلوگیری نمایند و در ساعت شلوغی ترافیک از تردد غیر ضروری خودداری نمایند. 

وی در خاتمه بیان کرد: شهروندان از پارک‌های حاشیه‌ای غیر مجاز خودداری نموده و از ظرفیت پارکینگ هایی سطح شهر قروین که حدود ۳۰ درصد خالی هستند استفاده نمایند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان