۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رشته‌های دشمنان پنبه شد
کد خبر: ۳۶۷۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

روایت صبح قزوین از حماسه حضور؛

رشته‌های دشمنان پنبه شد

مردم دیار مینودری بار دیگر آمدند تا ثابت کنند هیچ گاه عرصه حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام را خالی نخواهند گذاشت و هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد که برای آینده کشور تصمیم‌گیری کنند.

رشته‌های دشمنان پنبه شد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، از همان ساعات ابتدایی شروع انتخابات شاهد حضور اقشار مختلف مردمی پای صندوق‌های رای هستیم که برای نقش‌آفرینی در این رویداد مهم سیاسی پای کار آمده‌اند.

مردم دیار مینودری بار دیگر نشان دادند که هیچ گاه عرصه حمایت و پشتیبانی از انقلاب و نظام را خالی نخواهند گذاشت و همواره در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت خواهند کرد.

قزوینی‌ها آمدند تا بگویند هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد که برای آینده کشور تصمیم‌گیری کنند بلکه خود تعیین کننده سرنوشت خود و آینده کشورشان هستند.

نمایش حضور حماسی مردم قزوین در صحنه انتخابات

آحاد مردم با حضور پای صندوق آرا پایبندی خود به نظام را نشان داده و حضور باشکوه خویش را به رخ کشیدند.

خبرنگار صبح قزوین با حضور در شعب اخذ رای راوی گوشه کوچکی از این رویداد مهم سیاسی کشور شد.

یکی از شهروندان قزوینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، اظهار کرد: امروز آمده‌ایم تا با لبیک‌گویی به ندای رهبر عزیزمان و حضور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم و با انتخاب اصلح، سهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشیم.

وی که در همه انتخابات برگزار شده پس از پیروزی انقلاب حضور داشته است، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که ملت ایران در سرنوشت خود سهیم بوده و همواره در صحنه حاضر هستند.

شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانم

یکی دیگر از شهروندان قزوینی در بیان انگیزه خود از حضور در انتخابات گفت: همانطور که امام امت فرموده‌اند میزان، رای ملت است و ما وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: از آنجا که دوست داشتم جزو اولین نفراتی باشم که رای خود را به صندوق آرا می‌اندازد بنابراین از همان ابتدای صبح و شروع رای‌گیری در این شعبه حاضر شدم.

انقلاب ایران با حضور مردم بصیر و آگاه برای همیشه پابرجاست

این مرد میانسال قزوینی با بیان اینکه از سال 60 تاکنون در همه صحنه‌های انتخاباتی شرکت کرده و رای داده‎ام، خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان باید این تصاویر را که حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات است ببینند که مردم از همان لحظات پیش از شروع رای‌گیری در شعب انتخاباتی حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بیخود خود را خسته نکنند زیرا انقلاب ما با حضور مردم بصیر و آگاه برای همیشه پابرجاست؛ اضافه کرد: ملت ایران برای همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب در میهن اسلامی خواهیم بود

پسر نوجوان رای اولی که در صفوف اخذ رای منتظر رسیدن زمان برای رای دادن بود، در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین عنوان کرد: خوشحالم که به عنوان یک رای اولی در این انتخابات شرکت کرده‌ام تا به وظیفه خود عمل کنم.

وی هدف خود از شرکت در انتخابات را انتخاب افرادی شایسته برای مدیریت درست و ساماندهی بهتر وضعیت کنونی کشور بیان کرد و گفت: انتخابات امروز حال و هوای بسیار خوبی دارد و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در میهن اسلامی خواهیم بود.

به سراغ یکی دیگر از شهروندان قزوینی رفتیم که متوجه شدیم این دختر نوجوان به عنوان یک رای اولی در انتخابات حضور یافته است.



صلابت و غیرت ایرانیان عامل حضور پرشور آنان در عرصه انتخابات است

وی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، بیان کرد: آمده‌ام تا به نوبه خود سهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشم و به دشمنان بگویم در هر شرایطی با وجود فشارهای اقتصادی و گلایه‌مندی از عملکرد برخی مسئولان اما همیشه در صحنه بوده و حضور پررنگ خود را نشان خواهم داد.

این نوجوان قزوینی در بیان حس و حال خود از شرکت در انتخابات گفت: حس بسیار خوب و جذابی است که من هم می‌توانم به عنوان یک ایرانی در تصمیمات کشورم تاثیرگذار باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران سرافراز هر اندازه که تلاش کنند تا مانع حضور مردم در میادین حساس کشور باشند و همواره سخن از نتوانستن، نرسیدن و نشدن‌ها به میان آورند اما صلابت و غیرت ایرانیان عامل مهمی است که آنان را به عرصه حضور می‌کشاند.

شرکت در انتخابات، ادای دینی به آرمان‌های امام راحل و شهداست

مرد میانسالی که سوز سرما هم مانع حضور وی در صحنه انتخابات نشده بود، در مصاحبه با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، تصریح کرد: شرکت من در انتخابات یک وظیفه بوده و ادای دینی به آرمان‌های امام راحل و شهداست.

وی که یک دبیر بازنشسته قزوینی است، ادامه داد: برای اینکه دشمنان ایران خوار و ذلیل شوند در انتخابات شرکت کرده و به شاگردان و اطرافیانم هم توصیه کرده‌ام که در این رویداد سیاسی مهم شرکت کنند.



تلاش دشمنان برای مایوس‌سازی مردم ایران بی‌نتیجه است

یکی دیگر از بانوان حاضر در شعبه اخذ رای که یکی از برادران او شهید شده و برادر دیگرش جانباز دفاع مقدس است در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، تصریح کرد: شرکت در انتخابات را یک وظیفه سیاسی و دینی می‌دانم و همیشه در پای صندوق رای حاضر می‌شوم.

این خواهر شهید خاطرنشان کرد: پیام من به دشمنان این است که خود را خسته نکنند چراکه تلاش آنها بی‌نتیجه است و آبروی آنان با این اقدامات بیش از پیش در صحنه بین‌المللی به سخره گرفته می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات مقام معظم رهبری و اعضای دولت عنوان کرد: مردم ایران همیشه در صحنه هستند زیرا ما رهبری داریم که عاشق ایشان هستیم و همیشه از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت خواهیم کرد.

به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت کردم

یکی دیگر از حاضران در صحنه انتخابات، همسر شهیدی بود که تازه رای خود را به صندوق انداخته بود. وی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ بیان کرد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر حضور پرشور در انتخابات، وظیفه هر ایرانی است که به کوری چشم دشمنان در این صحنه حضور پیدا کند.

پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در صحنه انتخابات

مادر شهید دوران دفاع مقدس با لحن ترکی خود در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، عنوان کرد: وظیفه داریم در راه حق و خشنودی امام زمان(عج) در این انتخابات شرکت کنیم و پایبندی خود را نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس نشان دهیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان