۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نشاط انتخاباتی در استان قزوین قابل توجه است
کد خبر: ۳۶۷۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نشاط انتخاباتی در استان قزوین قابل توجه است

استاندار قزوین گفت: حضور مردم در انتخابات باعث آینده‌ای روشن‌تر برای کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود، شور و نشاط انتخابات باعث ایجاد بغض، حسد و کینه دشمنان شده است.

نشاط انتخاباتی در استان قزوین قابل توجه است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در جریان رای دادن در دبیرستان تیزهوشان شهید بابایی قزوین که با جمعی از نخبگان علمی، هنری و ورزشی و رأی اولی‌های استان حضور یافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات به دست مردم بزرگترین تهدید برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات باعث آینده‌ای روشن‌تر برای کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود، شور و نشاط انتخابات باعث ایجاد بغض، حسد و کینه دشمنان شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز مردم حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد، انتخاباتی که امروز برگزار می‌شود بسیار مهم است و قطعاً با درایت مردم، توطئه‌های دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان، با توجه به نقش و جایگاه مهم مجلس خبرگان در امور کشور و انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و این دموکراسی که مردم عزیز ایران مجلس خبرگان را انتخاب می‌کنند نشان از امر مهم مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.‌

این مسئول عنوان کرد: ریل‌گذاری اساسی کشور و اداره کرد کشور توسط مجلس خبرگان رقم می‌خورد و ضمن دعوت مردم، امیدوارم که مردم انتخابی شایسته داشته باشند و این موضوع را در نظر داشته باشند که کیفیت انتخابات آینده کشور است.

استاندار قزوین بیان کرد: رای‌هایی که امروز از صندوق آرا بیرون می‌آید، مهم و اثرگذار در اتفاقات بعدی کشور است.

انتخاب مردم مجلسی قوی را رقم می‌زند

وی بیان کرد: تعلق خاطر، میزان سواد، تخصص و تسلط بر امور، عالم بودن نامزدهای انتخاباتی باید یکی از ارکان مهم در انتخاب شهروندان در مجلس شورای اسلامی باشد تا مجلس دوازدهم یکی از مجلس‌های قوی و آینده‌ساز با انتخاب مردم در دولت سیزدهم باشد.

اعلایی گفت: ما امروز تعدادی از جوانان موفق در عرصه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی را همراه خود می‌بینم، حضور این افراد در انتخابات نشان می‌دهد که در این مسابقه ملی نیز پیروژ هستند و نگاه این نخبگان به توسعه و تعالی کشور است.

وی دعوت از رای اولی‌ها در مشارکت انتخابات افزود: نقش رأی اولی‌ها در مقوله انتخابات بسیار مهم است و باید بدانند که در آغاز زندگی جدی اجتماعی خود، حق انتخاب دارند تا آینده‌ای روشن برای خود و کشور رقم بزنند.

استاندار قزوین در پایان صحبت های خود، به حضور خود در مدرسه اشاره کرد و افزود: حضور ما در مدرسه تنها به دلیل اهمیت علم و دانش و همچنین دعوت از رأی اولی‌ها و همچنین دانشجویان بوده است که معظم رهبری به این مهم نیز اشارات ویژه‌ای دارند.

گفتنی است، مهران برخورداری دارنده سهمیه المپیک و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در رشته تکواندو، علی اصغر آسیابری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته، مرضیه حسنی رتبه 7 کنکور سراسری علوم انسانی، آبتین قاسم پور دارنده طلای المپیاد نانو، رتبه اول دانشگاه تهران در آزمون جامع، سارا غزنوی مدال طلای المپیاد جغرافی، عضو تیم ملی ایران در المپیادهای جهانی فرانسه و اندونزی استاندار قزوین را در روند رای‌ریزی همراهی کردند.

همچنین علیرضا قورچی‌بیگی قهرمان پارالمپیکی شطرنج، محمد برادران برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر و مرتضی رمضانی قهرمان پارالمپک والیبال نشسته و جمعی از رأی اولی‌ها از همراهان مقام عالی استان در شعبه ۱۹۳ مدرسه استعداد‌های درخشان شهیدبابایی، بودند.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان