۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین شکست نقشه‌های دشمنان با مشارکت بالا در انتخابات 
کد خبر: ۳۶۷۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۲۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد:

شکست نقشه‌های دشمنان با مشارکت بالا در انتخابات 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: استحکام نظام، خوشحالی رهبر معظم انقلاب و شکست نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی از جمله پیامدهای مشارکت بالا در انتخابات است.

شکست نقشه‌های دشمنان با مشارکت بالا در انتخابات 
حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حضور پرشور در انتخابات را عامل مهم و تاثیرگذار در اقتدار ملی برشمرد و اظهار کرد: یکی بخش مهم از نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم است زیرا جمهوریت با حضور مردم محقق می‌شود که از صحنه‌های حضور مردم می‌توان به انتخابات و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و روز قدس اشاره کرد.

وی افزود: یکی از صحنه‌های مهم حضور مردم در موضوع انتخابات است زیرا ایجاد تغییر و تحول در وضعیت کشور به واسطه رای مردم رقم می‌خورد و مردم می‌توانند با شرکت در این رویداد مهم سیاسی آنچه می‌خواهند محقق سازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در دوره انتخابات، دشمنان انقلاب و نظام چه حرف‌ها و فعالیت‌هایی دارند.

عدم حضور پای صندوق‌های رأی مطلوب دشمن است

وی ادامه داد: امروز شاهد سخنان متناقض دشمنان در بحث انتخابات ایران هستیم زیرا یکبار عنوان می‌کنند انتخابات کانالیزه شده است و از سوی دیگر توصیه می‌کنند در انتخابات حاضر نشوید.

کاظم‌لو بیان کرد: عدم حضور در پای صندوق‌های رأی مطلوب دشمن است و ملت ایران در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب آموختند که معاندان انقلاب و نظام نسبت به ما خیرخواه نیستند بنابراین هیچگاه اجازه نخواهند داد که دشمن در رسیدن به اهدافش موفق شده و شاد شود.

نباید سخنان معاندان و بدخواهان ایران اسلامی را معیار حرکت خود قرار دهیم

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سبقه دشمنی دشمنان هیچ‌وقت نباید سخنان معاندان و بدخواهان ایران اسلامی را معیار حرکت خود قرار دهیم و امیدواریم همانگونه که مردم با حضور پرشور خود در همه صحنه‌های حساس کشور دشمنان را همواره خوار کرده‌اند در انتخابات ۱۱ اسفند هم با حماسه حضور خود، دشمنان را ناکام و ناامید سازند.

این مسئول بیان کرد: مقام معظم رهبری مکرر از مردم خواسته‌اند که در انتخابات حضور داشته باشند و قطعا ملت ایران هم با پیروی از منویات مقام رهبری حضور پرشور و آگاهانه‌ای خواهند داشت.

وی عنوان کرد: البته مشکلاتی هم بعضا به دلیل کم‌کاری مسئولان در کشور وجود دارد اما مردم از سخنان رهبر انقلاب پیروی می‌کنند و حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای را به نمایش خواهند گذاشت.

کاظم‌لو تصریح کرد: بر اساس حدیثی از امام زمان(عج) خواص کسانی هستند که گفتار آنان با کردارشان یکی است لذا چنانچه خواص جامعه ما چنین افرادی باشند قطعا نظراتشان در جامعه موثر خواهد بود.

عملکرد مسئولین در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات موثر است 

وی تاکید کرد: عملکرد مسئولین در تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات بسیار تاثیرگذار است اما گاهی مسئولان کارهایی می‌کنند که نیت آنان خوب است اما کردارشان مناسب نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تاکید کرد: عملکرد برخی مسئولان را هم به پای نظام جمهوری اسلامی نگذاریم زیرا یکی از گلایه‌های مردمی که بعضا مطرح می‌کنند این است که گاهی برای کارهای بسیار جزئی، کردار برخی مسئولان مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید به کلیات اهداف انقلاب و نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند و برای حفظ اقتدار ملی در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

استحکام نظام و شکست نقشه‌های دشمنان از پیامدهای مشارکت بالا در انتخابات است

کاظم‌لو تاکید کرد: استحکام نظام، خوشحالی رهبر معظم انقلاب، شکست نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی از جمله پیامدهای مشارکت بالا در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دنیا روی کشور ایران حساب باز کرده‌اند و چنانچه انتخابات با عدم مشارکت بالای مردم همراه باشد طبیعتا دید دشمنان هم متفاوت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در پایان بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشوری قوی و مستحکم در صحنه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای باقی بمانیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای خبر/ ۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان