۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین مردم با حضور در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد
کد خبر: ۳۶۷۳۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مردم با حضور در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم ایران با حضور گسترده، آگاهانه و با بصیرت خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کرده و آنان را حیرت زده خواهند کرد.

مردم با حضور در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد
حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری آزمون بسیار مهم انتخابات قرار داریم امیدواریم مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی یک بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آیند.

وی افزود: انتخابات یکی از بزنگاه‌هایی است که هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی اعتبار نظام را نشان می‌دهد و در این راستا باید برای آحاد جامعه تبیین شود که شرکت در انتخابات یک تکلیف و واجب شرعی و سیاسی بوده و در عین حال یک حق شهروندی به شمار می‌آید.

تک تک ایرانیان در قبال تعیین سرنوشت خود و آینده فرزندانشان مسئول هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یک حق، تکلیف و مسئولیت شهروندی است؛ تصریح کرد: تک تک ایرانیان در قبال تعیین سرنوشت خود و آینده فرزندانشان مسئول هستند و باید نسبت به موضوع انتخابات احساس وظیفه کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: با کمرنگ شدن حضور مردم در عرصه‌های تصمیم گیری مانند انتخابات، طمع دشمنان به کشور نیز افزایش پیدا می‌کند و در این صورت باید منتظر هر آسیبی به کشور بود.

شهسواری عنوان کرد: دلیل اصلی مانور دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و ناامید کردن مردم برای شرکت در انتخابات این است که دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه دنبال دشمنی با ملت ایران بوده و ما باید دنبال شناسایی اهداف دشمنان باشیم.

این مسئول یادآور شد: مردم با حضور گسترده، آگاهانه و با بصیرت خود در انتخابات همچون دیگر صحنه‌های حساس کشور مثل حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کرده و آنان را حیرت زده خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و بر اساس آرای مردم بنا شده، دشمنان ایران سرافراز همواره در دهه‌های گذشته با روش‌های مختلف درصدد آسیب زدن به انتخابات بودند.

شهسواری بیان کرد: در مقطع کنونی هم راهبرد اصلی دشمنان کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردمی است و دلسرد کردن مردم نسبت به آینده کشور در دستور کار آنان قرار گرفته بنابراین باید مردم ایران هوشیار باشند و با تشخیص درست شرایط، همچون سنوات گذشته حضور پرشوری پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است، این بار هم اقشار مختلف مردمی با حضور گسترده خود پای صندوق آرا حماسه عظیمی را خلق خواهند کرد.

مردم یکی از مولفه‌های مهم قدرت در همه کشورها هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم قدرت در همه کشورها مردم هستند لذا در این عرصه حساس و جریان‌ساز ملت ایران باید پای کار باشند و انتخابات پیش رو را فرصتی برای ناامید کردن دشمنان نظام و انقلاب بدانند.

وی عنوان کرد: خواص نقش مهم و موثری در آگاه سازی مردم برای مشارکت در انتخابات دارند و می‌توانند در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار باشند.

حضور در انتخابات نقش کلیدی و اساسی در حمایت و پشتیبانی مردم از نظام دارد

شهسواری ادامه داد: خواص باید دستاوردها و نقش مردم را بیان و آحاد جامعه را برای شرکت در صحنه انتخابات تشویق کنند زیرا حضور مردم در انتخابات نقش کلیدی و اساسی در حمایت و پشتیبانی از نظام دارد.

وی افزود: حضور خواص در صحنه و آگاه سازی نسبت به شرایط موجود می‌تواند نقش و تاثیر به سزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد و طبیعتا غفلت خواص از جایگاه و نقش خود هم به نوعی آسیب‌زاست.

شهسواری با بیان اینکه همگان در مسیر افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید تلاش کنند، گفت: اهمیت حضور بالای مردم در صندوق‌های رای از آن جهت است که در عرصه بین‌المللی قدرت چانه‌زنی مسئولان و همچنین اقتدار ملی را ارتقا می‌بخشد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم همواره بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکیدات فراوانی داشتند بنابراین با توجه به چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات که رهبر انقلاب عنوان داشتند ضرورت دارد همه دستگاه‌ها همه اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند و هم اینکه مردم ایران اسلامی جهت لبیک گویی به فرمایشات مقام رهبری در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو حضور حداکثری داشته باشند.

حضور گسترده مردم در انتخابات، اقتدار ملی را به جهانیان نشان می‌دهد

این مسئول با تاکید براینکه حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار ملی را به جهانیان نشان می‌دهد، افزود: همه دلسوزان این آب و خاک باید عدالت محوری و انقلابی‌گری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا کشور از گزند مشکلات به دور باشد.

وی در پایان گفت: از ملت وفادار ایران اسلامی به ویژه همشهریان دیار مینودری، شهر شهیدان رجایی و بابایی تقاضا دارم معیارهای کاندیداها را به خوبی بررسی کنند و انتخابی اصلح داشته باشند و کسانی را انتخاب کنند که توانایی خدمت رسانی صادقانه به ملت را دارند.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان