۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین تحریم صندوق‌های رای مغایر با منافع ملی است
کد خبر: ۳۶۷۳۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

تحریم صندوق‌های رای مغایر با منافع ملی است

مسئول فضای مجازی استان قزوین گفت: امروز راه برون رفت از مشکلات انتخابات است و تحریم صندوق رای صلاح ملی ما نبوده و نیست؛ انتخابات را به عنوان شب عملیات دفاع مقدس بدانیم و کم نگذاریم و هرآنچه در توان داریم برای پای صندوق رای آمدن حتی یک نفر هم بگذاریم/

تحریم صندوق‌های رای مغایر با منافع ملی است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدرضا خوش‌عقیده در نشست مجازی که در بستر روبیکا برگزار شد در خصوص نقش رسانه‌ها در انتخابات پیش رو اظهار کرد: تقریباً دو روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است و شور و حال انتخاباتی در فضای استان را شاهد هستیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا انتخابات مهم است؟ چرا برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش می‌کنیم و اینکه چرا برای دشمن انتخابات ایران مهم است؟ گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که ده‌ها و صدها رسانه صوتی و تصویری و شبکه‌های مجازی تمام انرژی و سرمایه خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات گذاشته‌اند.

مسئول فضای مجازی استان قزوین افزود: سند امنیت ملی آمریکا که شبیه قانون اساسی ما است سه محور اصلی دارد با این مضمون که بزرگترین دشمن نظامی‌شان روسیه است و در خصوص موضوعات اقتصادی از چین به عنوان جبهه متخاصم یاد می‌کنند و اما در مقام ایدیولوژیک کشوری که ملت آمریکا را تهدید می‌کند و باید برای نابودی و مهار او برنامه داشته باشیم جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است.
 
خوش‌عقیده ادامه داد: این پاسخ به کسانی است که می‌پرسند که چرا «مرگ بر آمریکا» می‌گوییم. جالب است بدانید که امروز آمریکایی‌ها در عالی‌ترین سند ملی خود هم قسم شده‌اند که باید با ایران و هم‌پیمانان او مقابله کرد.
 
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقدامی بی‌سابقه از ابتدایی‌ترین روزهای سال برای تبریک سال نو و اولین ساعات ۱۴۰۲ به بحث انتخابات ورود کردند و چهار راهبرد و محور اصلی برای این موضوع تعریف کردند.

مسئول فضای مجازی استان قزوین تشریح کرد: اولین بحث امنیت انتخابات است که برعهده نیروهای امنیتی قرار دارد و دومین اصل هم سلامت انتخابات است که برعهده هیات اجرایی بوده و بحث رقابت در انتخابات که از همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و نگرش‌ها و احزاب نماینده و کاندید داشته باشند و حس رقابت بینشان باشد و آخرین محور مشارکت بود؛ چیزی است که من و شما می‌توانیم در آن دخیل باشیم هم در تشکیل این حماسه حضور و هم در تشویق افراد دیگر برای تحقق شوری دیگر در ۱۱ اسفند ماه.
 
دروغ بزرگ خالص‌سازی هم رسوا شد
 
وی افزود: امسال از ابتدای مهرماه که ثبت‌نام‌ها و تایید صلاحیت‌ها و.. آغاز شد دروغ بزرگ خالص‌سازی و تخریب شورای نگهبان در بین افراد مختلف کلید خورد که چنین چیزی اصلاً صحت نداشت؛ با توجه به اطلاعات و آماری که وجود دارد.
 
این مسئول با بیان اینکه تشریح کرد: استان قزوین با ۸۲ درصد رتبه اول کشور را در تعداد نمایندگان تایید صلاحیت شده دارد و از ۲۷۰ نامزد ثبت‌نام کرده در قزوین ۲۲۸ نفر تأیید صلاحیت شدند و مابقی که تایید نشده‌اند یا انصراف دادند یا تعداد اندکی رد صلاحیت و چند نفری هم احراز صلاحیت نشدند.
 
خوش عقیده ادامه داد: مرکز افکار سنجی صداوسیما و مرکز افکارسنجی ایسپا و وزارت اطلاعات سه مرکز معتبر و قابل اعتماد برای افکار‌سنجی هستند که طبق برآیند آمار و اعداد میانگین مشارکت مردم از دوره قبل خیلی بیشتر خواهد بود.

مسئول فضای مجازی استان قزوین در پاسخ به این سوال که در این مدت زمان باقیمانده تا انتخابات چکار می‌توان انجام داد، گفت: در این عرصه سه طیف مختلف وجود دارد یک دسته اولی که قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنند به واسطه عرقی که به انقلاب و آرمان‌های امام و نظام جمهوری اسلامی دارند و دسته دوم افرادی که به هر دلیل در هر طیف و جریان و در هر لباس و شغل و صنفی و یا وابسته به جریان خاصی هستند که قطع به یقین در انتخابات شرکت نمی‌کنند.
 
وی ادامه داد: اما آنچه موضوع مانور ما است و می‌توان در این ۴۸ ساعت باقیمانده روی این افراد اثرگذار باشیم دسته سوم است افرادی که تردید و شک دارند، منتقد وضع موجود هستند گله‌مندند اما دل در گرو کشورشان دارند؛ به دلایل مختلف من جمله بدقولی و کم‌کاری نمایندگان قبلی مردد هستند و ما باید تمام تلاش خود را برای اقناع این افراد برای حضور پرشور در انتخابات بکار ببریم.

در معرض همجه و بمباران رسانه‌ای هستیم 

خوش عقیده در خصوص چرایی اوضاع و تاثیر رسانه‌ها و راهبرد ما در این اوضاع این چنین توضیح داد: عده‌ای در حباب فیلترینگ و مارپیچ سکوت افتاده‌اند. تصور کنید فردی را که در خانواده خود نظری متفاوت با بقیه اعضا دارد یا همین وضعیت برای یک دانشجو در میان دیگر دانشجویان و اساتید دیگر یا کارگری در میان همکاران و روسای خود و امثالهم. ترس از مذمت و هجمه جمع در خیلی از افراد وجود دارد و اظهار عرق به کشور و پرچم و نظام و استقلال را به دلیل ترس از دیگران و نیفتادن در این دام بروز نمی‌دهند و ترس از اقلیت بودن عدم همراهی آنها را به دنبال دارد.
 
این کارشناس فضای مجازی اظهار کرد: حقیقت این است که امروزه زیست واقعی و حقیقی و دائمی را در فضای مجازی داریم؛ از سبک زندگی و علایق و زبان بدن گرفته تا جهت‌گیری و انتخابات سیاسی و اجتماعی وسوگیری‌ها متاثر از فضای مجازی است که رسانه عهده‌دار آن است.
 
وی افزود: امروز بر خلاف گذشته به مدد فضای مجازی افراد با سنین و جنسیت مختلف و نظرات متفاوت موج‌آفرینی و مطالبه‌گری می‌کنند و همینطور کاندیداهای مختلف که گاهاً با یک استوری موج‌آفرینی می‌کنند.
 
این مسئول تشریح کرد: جوان ما هم امروز مورد بمباران و هجوم رسانه و شبکه‌های مجازی است و برخی مخالفت‌ها و تطهیر خاندان خائن و بزرگترین اختلاسگر پهلوی هم برخواسته از القائات و هجمه های سنگین فضای مجازی است.

جهاد تبیین مهمترین راهبرد مقابله با خودتحقیری است 

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان قزوین افزود: حضرت آقا چند سالی است که به عنوان ولی جامعه رهبری و جانشین حضرت ولی عصر (عج) پرچمی را در دست گرفته است به عنوان جهاد تبیین و می‌فرمایند در دوره‌ای که کاستی‌های جمهوری اسلامی را بزرگ جلوه می‌دهند و دستاوردها و شکوفایی‌ها ما را کوچک جلوه می‌دهند و سانسور می‌کنند راهی جز جهاد تبیین نداریم.

وی ادامه داد: به فرمایش رهبری ما در محاصره تبلیغاتی هستیم و به زعم رهبری در بیانیه گام دوم جوانان می‌توانند این محاصره را با جهاد تبیین بشکنند.
 
خوش‌عقیده ادامه داد: امروز هم یکی از وجوه جهاد تبیین تبلیغ برای انتخابات است انتخاباتی که امنیت و قدرت و مجلس قوی ما را رقم می‌زند و مربوط به طیف سیاسی خاصی نیست و این امر حیاتی است.

وی اظهار کرد: نسخه‌ای که ضدانقلاب و خارج‌نشین و رسانه معاند با آنچه که داخلی‌ها می‌پیچند متفاوت است ما منکر نیستیم اما درمان آن‌ها یا براندازی است همانند سال گذشته که دیدید کشور را چگونه به آشوب کشاندند و یا تنبیه نظام در عدم حضور و رای ندادن است.
 
مسئول فضای مجازی استان قزوین اظهار کرد: مسئله نفوذ و استحاله مسئولان و عدول بعضی از آنها را از آرمان‌های امام و انقلاب را نباید نادیده گرفت و مشکلات را به پای جمهوری اسلامی فاکتور گرفت.

مسئول فضای مجازی استان با بیان اینکه درد مردم از رسانه‌های غربی بیان می‌شود و متاسفانه مردم هم اعتماد می‌کنند، تصریح کرد: یکی از راه‌های رسیدن به کاندیدای اصلح مطالبه‌گری است که می‌تواند به این فضای کمک کند. همانند درخواست شفافیت آرا در مجلس که بنا به مطالبه مردم و از ۲۹۰ نماینده مجلس ۲۲۰ نماینده به این طرح رای مثبت دادند و روزانه آرا خود را در انتخابات و لوایح خود ثبت می‌کنند.
 
مصوبات بزرگ و ملی مجلس را منتشر کنیم

وی با بیان اینکه برکات و کارهای خوب مجلس باید گفته شود، افزود: اخباری همچون تصویب بودجه نقاط محروم، تصویب مالیات خانه‌های خالی، تصویب قانون‌جوانی جمعیت و بهره‌مندی از مزایا و حقوق خانواده‌های چند فرزندی، افزایش دوازده برابری حقوق سربازان، کسر مدت زمان سربازی، افزایش حقوق دو سه برابری کارگران و بازنشستگان، رایگان شدن بیمه پنج دهک کم درآمد و محروم جامعه٫رتبه بندی معلمان که بیست سال در دولت‌های متفاوت مسکوت مانده بود از جمله کارهای بزرگی است که می‌توان از برکات آن برای دیگر افراد بازخوانی و بازنشر کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: افزایش چهارصد برابری وام‌های ازدواج و مسکن و تامین ۹۰ درصدی درمان ناباروری و قانون‌جهش تولید مسکن و افزایش سهام عدالت و رفع امضاهای طلایی هم در این مجلس و توسط همین نمایندگانی که توسط مردم انتخاب شدند رقم خورده است.

به کاندیدای در معرض انتخابات نسبی نگاه کنیم
 
خوش‌عقیده بیان کرد: به قضیه انتخاب کاندیدها صفر و صدی نگاه نکنیم این موضوع مطلقی نیست و نسبی است. قطعاً هر نماینده نقاط ضعفی دارد و بدون ایراد نیست و هر کدام یک نمره‌ای دارند و باید اظهارات و اعمال آن‌ها را در کفه ترازو بگذاریم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.
 
مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر ( عج) استان قزوین گفت: امروز راه برون‌رفت از مشکلات انتخابات است و تحریم صندوق رای صلاح ملی ما نبوده و نیست و انتخابات را همچون شب عملیات دفاع مقدس بدانیم و کم نگذاریم و هرآنچه در توان داریم برای پای صندوق رای آمدن حتی یک نفر هم بگذاریم.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان