۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین طبخ و توزیع ۲۲هزار پرس غذای گرم بین مددجویان قزوینی
کد خبر: ۳۶۷۳۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

طبخ و توزیع ۲۲هزار پرس غذای گرم بین مددجویان قزوینی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: به مناسبت نیمه شعبان ۲۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

طبخ و توزیع ۲۲هزار پرس غذای گرم بین مددجویان قزوینی
ناصر ظاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد استان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید نیمه شعبان تعداد ۳۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان قزوین راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این آشپزخانه‌های مهدوی تعداد ۲۲هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

توزیع 370 بسته سبد کالایی به ارزش بالغ بر 370 میلیون تومان

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در سطح استان قزوین ضمن راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی و طبخ و توزیع غذای گرم، تعداد ۳۷۰ بسته سبد کالایی به ارزش بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان نیز که متشکل از مایحتاج ضروری نیازمندان بود در بین خانواده‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

وی در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران محترم و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق سامانه www.۳۳۸۰۸.ir و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸*۱# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان