۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین انفعال در انتخابات به نفع مردم نیست
کد خبر: ۳۶۷۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سینمای جوان قزوین:

انفعال در انتخابات به نفع مردم نیست

رئیس سینمای جوان قزوین گفت: به حتم مشارکت و شرکت در انتخابات برای به ثمر رساندن دموکراسی به مراتب نتیجه‌‎بخش‌تر از منفعل بودن خواهد بود.

انفعال در انتخابات به نفع مردم نیست
محسن آقالر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم مشارکت در عرصه انتخابات اظهار کرد: کشور ما نامش جمهوری اسلامی ایران است، جمهوریت اولین جزء و کلمه از این ترکیب زیباست.

وی افزود: تحقق جمهوریت، دموکراسی و مردم سالاری به مشارکت مردم در انتخابات و رای دادن به کاندیدای اصلح بستگی دارد.

این هنرمند و کارگردان قزوینی بیان کرد: ما در دوره‌های قبل تجربه قهر کردن از صندوق‌ها و پیامدهای ناشی از آن را دیده و طعم آن را چشیده‌ایم؛ به حتم مشارکت و شرکت در انتخابات برای به ثمر رساندن دموکراسی به مراتب نتیجه‌‎بخش‌تر از منفعل بودن خواهد بود.

وی ادامه داد: از هر قشری کسانی که بر مردم تاثیرگذار هستند، بخشی از جامعه سیاسیون بنام، بخشی از جامعه ورزشکاران و بخشی از هنرمندان باید در مسائل حساس و جاهایی که نیاز به حضور حداکثری مردمی است، پای کار بیایند و تاثیرگذاری خود را در قالب هنری که دارند به جامعه ارائه دهند.

آقالر تاکید کرد: انفعال به هر مدل و شکلی و با هر هدفی که باشد مطمئناً نتیجه معکوس خواهد داد و شرایط را بدتر خواهد کرد.

رئیس سینمای جوان قزوین در پایان گفت: بنده همه دوستان، هنرمندان و همشهریانم را به روشی دعوت می‌کنم که مغایر با انفعال است، روشی که با مشارکت در عرصه‌های اجتماعی از جمله انتخابات که تجلی دموکراسی است، همراه خواهد بود.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان