۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین کابوس دشمنان حضور فعال مردم ایران در انتخابات است
کد خبر: ۳۶۷۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۴ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نویسنده قزوینی در مصاحبه با صبح قزوین:

کابوس دشمنان حضور فعال مردم ایران در انتخابات است

نویسنده قزوینی گفت: کابوس دشمنان حضور فعال مردم ایران در انتخابات است و برای تحقق مقاصد شوم خود از هر کاری که باعث کاهش مشارکت مردمی شود استقبال می‌کنند.

کابوس دشمنان حضور فعال مردم ایران در انتخابات است
روح‌الله شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و نقش آنان در تعیین سرنوشت کشور اظهار کرد: در هر انتخاباتی که برگزار می‌شود مردم با حضور پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند که نظام حاکم را قبول دارند و از آن در هر حادثه‌ و رخدادی حمایت می‌کنند.

انتخابات مظهر اراده جمعی مردم یک کشور است

وی با تاکید براینکه انتخابات مظهر اراده جمعی مردم کشور ما است، افزود: مردم در هر مقطعی، چه انتخابات نمایندگان مجلس و چه ریاست جمهوری مسیر آینده کشور را انتخاب می‌کنند و در واقع هم تعیین کننده سرنوشت خود بوده و هم سرنوشت نسل‌های آینده را مشخص می‌سازند.

این نویسنده قزوینی تصریح کرد: انتخاب درست بهبود وضعیت آینده کشور را تضمین می کند، مهم این است که تغییرات سیاسی و اجتماعی باید از طریق صندوق‌های رای انجام شود.

شریفی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات و ناامید کردن مردم از حضور پای صندوق آرا گفت: کابوس دشمنان حضور فعال مردم ایران در انتخابات است و برای تحقق مقاصد شوم خود از هر کاری که باعث کاهش مشارکت مردمی شود استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: تا وقتی که مردم به آینده کشور خوش‌بین و امیدوار باشند دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده و شکست می‌خورند.

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت مردم

این هنرمند قزوینی هدف رسانه دشمنان از تلاش برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات را کاهش مقبولیت نظام سیاسی مستقر در ایران عنوان کرده و بیان داشت: شکست ملت ایران از جایی شروع می‌شود که دیگر کسی تن به مبارزه ندهد و با موضوع مهمی به اسم آبادی کشورش غریبه باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش خواص در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات گفت: خواص باید اهداف قانون اساسی و تاریخ خون بار انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته را تببین کنند.

خواص و نخبگان جامعه گره‌های فکری مردم را باز کنند

شریفی خاطرنشان کرد: خواص و نخبگان جامعه باید گره‌های فکری مردم را باز کنند و به شبهات، ابهامات و انتقادات آنها پاسخ دهند و معتقدم این کار بزرگترین جهادی است که خواص کشور عهده‌دار آن هستند؛ البته بر این باور هستم که فقط آن دسته از خواص می‌توانند در این زمینه کمک کنند که حرف و عملشان یکی بوده و صداقت داشته باشند.

وی در مورد پیامدهای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: افزایش شور و نشاط اجتماعی، تمرین وحدت و همبستگی ملی، بازتعریف برنامه‌های نمایندگان برای رشد و پیشرفت کشور و زمینه‌سازی برای انتقاد سازنده از نتایج برگزاری انتخابات از پیامدهای حضور پرشور مردم در انتخابات است.

این نویسنده قزوینی در پایان بیان کرد: تا زمانی که در کشور فرهنگ گفتگو و نقد سازنده وجود دارد نباید نگران چیزی باشیم و ترس آنجا شروع می‌شود که مردم این کشور، دولت و مجلس را از آن خودشان ندانند.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان