۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین شمس آذر قزوین به مصاف هوادار تهران می‌رود
کد خبر: ۳۶۷۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر؛

شمس آذر قزوین به مصاف هوادار تهران می‌رود

تیم‌های شمس آذر و هوادار در چارچوب لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه سوم اسفند ماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

شمس آذر قزوین به مصاف هوادار تهران می‌رود
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر شمس آذر قزوین به مصاف هوادار تهران می‌رود.

تیم‌های شمس آذر و هوادار در چارچوب لیگ برتر ساعت 15 امروز پنجشنبه سوم اسفند ماه در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

سعید دقیقی در نشست خبری شب گذشته اظهار کرد: این دو تیم شمس آذر و هوادار تهران خصوصی هستند و با شرایط سخت در لیگ برتر حضور دارند.

وی افزود: مقابل هوادار بازی سختی پیش رو خواهیم داشت تیمی که با مربیگری آقای شجاعی حال و هوای تازه‌ای یافته است و مدیریت خوب و قوی ایشان تیم را به سطح بالا کشانده است.

پس از صعود تیم فوتبال شمس آذر به مسابقات لیگ برتر، آماده نبودن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین یکی از چالش‌های بزرگ قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول بود.

وضعیت نامناسب رختکن‌ها، جایگاه‌های خبرنگاران، VIP و CIP از جمله ایرادات استادیوم سردار آزادگان بود که مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان کردند و طی هفته‌های گذشته مدیران باشگاه شمس آذر تلاش کردند این مشکلات را برطرف کنند و اقداماتی در این زمینه انجام دادند.

 سرپرست تیم شمس آذر در پاسخ به خبرنگاران درباره حواشی ورزشگاه سردارآزادگان و آماده نبودن آن اینطور جواب داد که این فیلم‌ها مربوط به ۱۰ روز پیش است و با فعالیت جهادی عوامل مربوطه، ورزشگاه به شرایط مطلوب نزدیک شده و پیش از بازی با هوادار آمادگی لازم را پیدا می‌کند. ایرادهایی مانند ورود و خروج تیم‌ها به ورزشگاه و زمین چمن، نواقص رختکن‌های دو تیم، نیمکت ذخیره‌ها و کادرفنی، پارکینگ‌های تیم‌ها و تماشاگران، صندلی‌های ورزشگاه و ورود و خروج تماشاگران از سوی سازمان لیگ اعلام شد که بخش عمده‌ای از آنها رفع و دیگر خواسته‌ها هم به زودی رفع و ورزشگاه به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم.

گفتنی است؛ شمس‌آذر با 16 بازی و 6 برد و 6 تساوی و چهار باخت در رده نهم دول قرار دارد و هوادار تهران هم با همین تعداد بازی سه برد و 6 تساوی و هفت باخت در رده یازدهم جدول جای گرفته است.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان