۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین قهرمانی لیگ جهان بدون اسپانسر و حمایت
کد خبر: ۳۶۷۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۵ ساعت: ۸:۴ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با کارته‌کای قزوینی مطرح شد؛

قهرمانی لیگ جهان بدون اسپانسر و حمایت

قهرمان جهان قزوینی گفت: ۱۶ سال است که در تیم ملی هستم و مدال‌های رنگارنگ برای کشورم به دست آورده‌ام درحالی که با هزینه‌های شخصی برای مسابقات اعزام می‌شوم و هیچ حامی مالی ندارم.

قهرمانی لیگ جهان بدون اسپانسر و حمایت
بهمن عسگری در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری A شهر لارتاکا قبرس هر کشور صاحب سبک و نام می‌توانست بدون محدودیت و هر تعداد کاراته‌کا به مسابقات اعزام کند؛ پس قاعدتاً افراد حرفه‌ای و دارای مقام‌های جهانی حضور داشتند.

وی افزود: به تبع همین موضوع سطح مسابقات به شدت بالا بود و کوچکترین غفلت باعث باخت و شکست می‌شد و نباید کسی را دست کم می‌گرفت.


این ورزشکار قزوینی ادامه داد: دور اول دور استراحت بود و در دورهای بعد به ترتیب با حریفان ازبکستان، کرواسی، اوکراین، ژاپن، مقدونیه و در دور هفتم که فینال هم بود و حریف ژاپنی داشتم، توانستم یکی پس از دیگری شکست دهم.

قهرمان کارته جهان اضافه کرد: تمامی این کشورهای یاد شده در دنیا صاحب سبک هستند و حرف برای گفتن دارند و ورزشکارانی دارند که قهرمان جهان هستند.

وی در خصوص اینکه آیا از قبل برای چنین روزی برنامه‌ریزی کرده بود یا خیر این‌گونه پاسخ داد: قطعاً برای مسابقات از قبل تمام برنامه‌ریزی‌های شخصی انجام می‌شود علاوه‌بر اینکه برنامه‌ها و تلاش‌های مربی تیم نیز دخیل در این موضوع است که به مسابقات اعزام شوم و بتوانم با کسب مقام در این رشته دل مردم را شاد کنم.

کاراته‌کای قزوینی در خصوص مسابقات بعدی خود تشریح کرد: مسابقات بعدی لیگ جهانی آنتالیا است که اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همین طور در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت نیز مسابقات خواهم داشت و سپس در خرداد هم مسابقات تیمی جهانی برگزار خواهد شد که فوق‌العاده دارای اهمیت و سخت است.


این قهرمان جهان خاطرنشان کرد:۱۶ سال است که در تیم ملی هستم و مدال‌های رنگارنگ برای کشورم به دست آورده‌ام؛ علی رغم وجود بزرگترین شهرک‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران در استان اما شاهد بی‌توجهی مسئولان نسبت به حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران استان هستیم که بارها و بارها متذکر شده‌ام؛ بنده اسپانسری ندارم و تماماً با هزینه‌های شخصی برای مسابقات اعزام می‌شوم.

وی یادآور شد: علت بی‌توجهی مدیران مربوطه استان را متوجه نمی‌شوم آن‌ها حتی راضی به حمایت کلامی از ورزشکار استان خود نیستند و گوش مدیران استان شنوا نیست.

گفتنی است؛در دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی سری وان A کاراته که در شهر لارناکا قبرس برگزار شد بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی و عضو تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران به مدال طلای وزن ۷۵- کیلوگرم این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان