۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین مشارکت بیش از ۳۳ هزار حامی در طرح ایتام و محسنین قزوین
کد خبر: ۳۶۷۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

مشارکت بیش از ۳۳ هزار حامی در طرح ایتام و محسنین قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در بازه زمانی ۹ ماهه ابتدای امسال بیش از ۴۵ میلیارد تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین توسط ۳۳ هزار و ۸۵۲ حامی به ۷ هزار و ۷۹۴ فرزند معنوی خود اهدا شده است.

مشارکت بیش از ۳۳ هزار حامی در طرح ایتام و محسنین قزوین
همت امانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در 9 ماهه ابتدایی سال جاری توسط مردم نوع‌دوست و خیر استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 241 میلیارد و 131 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: از این مبلغ بیش از 130 میلیون تومان در قالب صدقه بوده که در 112 هزار و 331 صندوق صدقات موجود در سطح استان توسط مردم واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است و در واقع حامیان در طرح اکرام ایتام از فرزندان معنوی خود که یتیم هستند حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی فرزندان هم هستند که با وجود داشتن نعمت پدر و مادر اما به دلایلی از قبیل بیماری، از کارافتادگی و مشکلات جسمی پدر، قادر به تأمین هزینه‌های زندگی نیستند و در این حوزه با اجرای طرح اکرام محسنین، حامیان از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان استان قزوین در طرح اکرام ایتام و محسنین 45 میلیارد تومان کمک کردند

امانی عنوان کرد: در بازه زمانی 9 ماهه ابتدای امسال بیش از 45 میلیارد تومان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین توسط 33 هزار و 852 حامی به 7 هزار و 794 فرزند معنوی خود اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های حامیان بیش از 33 میلیارد و 621 میلیون تومان به صورت نقدی بوده و بیش از 11 میلیارد و 382 میلیون تومان هم به شکل غیرنقدی بوده است.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر میزان متوسط کمک ماهیانه حامیان به فرزندان معنوی بیش از 147 هزار تومان و میزان متوسط کمک دریافتی هر فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین بیش از 641 هزار تومان است.

وی در پایان گفت: مردم نیکوکار و خیرخواه استان قزوین می‌توانند از طریق مراجعه حضوری یا از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان و محرومان استان اهدا کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان