۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین تقویت روحیه خودباروی جوانان در اردوهای راهیان پیشرفت
کد خبر: ۳۶۷۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:

تقویت روحیه خودباروی جوانان در اردوهای راهیان پیشرفت

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اردوی راهیان پیشرف روحیه خودباوری را در جوانان احیا و تقویت می‌کند و درصدد هستیم به جوانان نشان دهیم که ظرفیت‌هایی در استان و  کشور داریم که آنها هم در آینده می‌توانند به این دستاوردها دست یابند.

تقویت روحیه خودباروی جوانان در اردوهای راهیان پیشرفت
امیر اسلامی صدر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت اظهار کرد: این اردوها از سال گذشته با هدف شناسایی و شناساندن ظرفیت‌هایی که در استان داریم و بسیاری از جوانان ما نسبت به این دستاوردها و ظرفیت‌ها بی‌اطلاع هستند برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرف روحیه خودباوری را در جوانان احیا و تقویت می‌کند و درصدد هستیم به جوانان نشان دهیم که ظرفیت‌هایی در استان و کشور داریم که آنها هم در آینده می‌توانند به این دستاوردها دست یابند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: باید از این خودکوچک‌بینی که در جامعه و به ویژه قشر جوان القا شده نجات پیدا کنیم که اردوهای راهیان پیشرفت نمونه‌ای از این راهکارهاست.

این مسئول اضافه کرد: جوانان ما از بسیاری دستاوردها اطلاع ندارند که این مسئله را در این اردوها تجربه کردیم به طوری که جوانانی با مدارج علمی بالا در اردو حضور یافتند و مطلع نبودند که چنین ظرفیت‌ها و پیشرفت‌هایی را پس از انقلاب در استان دست یافتیم.

اسلامی صدر ادامه داد: راهیان پیشرفت در دو قالب اردویی و رویداد برگزار می‌شود؛ ما یک مرکزی در شهر قزوین ترتیب دادیم که به صورت روایت پیشرفتی این مرکز تشکیل شده است و دستاوردهایی که پس از انقلاب داشتیم را گوشه‌ای از آن را در این مرکز جمع‌آوری کردیم و جوانان با حضور در مرکز هم به صورت عملی و هم روایت‌گیری در جریان این پیشرفت‌ها قرار می‌گیرند.

وی افزود: جوانانی را داریم که اگر فعل «خواستن» را صرف کنند بدون شک به بسیاری از مدارج دست خواهند یافت.

این مسئول بیان کرد: تا به امروز پنج اردوی راهیان پیشرفت را برگزار کردیم و تا پایان سال هم سه الی چهار اردوی دیگر برگزار خواهد شد و سه مورد هم رویداد اجرا می‌کنیم.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت برای سال آینده هم برنامه‌ریزی شده و با رویکرد جدیدتری برگزار می‌شود.

وی افزود: دورهای تربیت راوی هم برگزار می‌کنیم که خود جوانان راوی این اردوها شوند و بتوانند این ظرفیت‌ها را در مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس و... توضیح دهند و روایت‌گری کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان