۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خبرنگاران صبح قزوین حائز رتبه شدند
کد خبر: ۳۶۷۱۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۸:۴۸ ↗ لینک کوتاه

در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان؛

خبرنگاران صبح قزوین حائز رتبه شدند

خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین حائز رتبه شدند.

خبرنگاران صبح قزوین حائز رتبه شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین عصر امروز با حضوربا حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوینُ جمعی از مسپولان استان و اصحاب رسانه استان قزوین به همت بسیج رسانه استان در تالار لاله این شهر برگزار شد.
 
در این جشنواره که با ارسال ۴۵۵ اثر از سوی ۱۴۳ خبرنگار و فعال رسانه استان همراه بود، سه اثر خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین جزو آثار برتر انتخاب شد.
 
نفیسه مهرداد در بخش یادداشت به عنوان نفر اول از سوی هیات داوران جشنواره انتخاب شد.
 
در بخش مصاحبه تفصیلی مریم محمدی به عنوان رتبه دوم و در بخش اینفوگرافی الهه شعبانی به عنوان رتبه دوم از سوی هیات داوران جشنواره انتخاب شدند.
 
گفتنی است، در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای استان قزوین از ۳۸ اثر و فعال رسانه‌ای برگزیده در حوزه‌های مختلف محتوای تولیدی تجلیل و تقدیر شد.


اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح ذیل است:


در بخش گزارش خبری: هاجر عبدالهی از خبرگزاری فارس رتبه اول، سهیلا عظیمی از خبرگزاری بسیج دوم و معصومه امینی از خبرگزاری ایکنا رتبه سوم دست یافتند.

در بخش گزارش تحلیلی و تحقیقی: مهسا گنجه فرد از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، مهدی بیگدلو از خبرگزاری فارس رتبه دوم و محمدحسن سلیمانی از نشریه تقاطع به رتبه سوم رسید.

در بخش مصاحبه: محمدرضا رجایی‌‍‌‌‌پوراز نشریه امید البرز حائز رتبه اول، مریم محمدی از پایگاه خبری صبح قزوین رتبه دوم و طاهره سادات موسوی از پایگاه خبری تیتر قزوین به رتبه سوم دست پیدا کرده و بنت‌الهدی عاملی از ماهنامه فکه شایسته تقدیر شد.

در بخش یادداشت و سرمقاله: نفیسه مهرداد از پایگاه خبری صبح قزوین حائز رتبه اول، رکسانا رضایی از نشریه نگاه قزوین به عنوان رتبه دوم، نسرین رحیمی به عنوان رتبه سوم شناخته شده و رقیه ملاحسنی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شد.

در بخش تیتر: وحید حاج سعیدی از روزنامه ولایت رتبه اول و هیوا مافی از نشریه نگاه قزوین به رتبه دوم دست پیدا کرد.


در بخش اینفوگرافی: زهرا آقابابایی از شبکه مجازی جامعه زنان، الهه شعبانی از پایگاه خبری صبح قزوین و محسن پیربیگی فعال مجازی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش موشن‌گرافی نیز فرزاد خداوردیان از قرار، فاطمه زهرا ملاحسنی از گروه دانش‌آموزی پانا به رتبه اول و دوم رسیدند.

همچنین در بخش عکس امیرحسین نظری از خبرگزاری تسنیم به رتبه اول، امید مهاجر از روزنامه ولایت رتبه دوم و محمدجواد امینی از خبرگزاری مهر رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش کلیپ و گزارش ویدیویی سیدمحمد صالح سیاهپوش از باقلوا، روح‌الله محمدی از جریان، مهدی سمساریان‌ها از صداوسیما رتبه‌های اول تا سوم و سمیه صفری از صدا و سیما شایسته تقدیر شد.

در بخش مستند(فیلم کوتاه): امیرمحمد باقریانی از حوزه هنری، سیما سررشته داری از صداو سیما، فاطمه باقری از صدا و سیما رتبه اول تا سوم را کسب کرده و مهران محمدی از پایگاه خبری آبیک شایسته تقدیر شد.

در بخش پادکست: کامران خدابنده، بهاره کاظمی و مهسا الویری از صداو سیما رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است، در این مراسم همچنین از 13 فعال رسانه‌ای در حوزه محورهای جشنواره و همچنین از تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت و فعالان مجازی و مطالبه‌گر تقدیر شد.

انتهای خبر/۲۰۰۱
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان