۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مردم سوخت حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: ۳۶۷۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

مردم سوخت حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی هستند

عضو شورای شهر قزوین گفت: انقلاب نیاز به یک پشتوانه قوی دارد و مردم سوخت این انقلاب هستند که با حضورشان پشت انقلاب را گرم نگه می‌دارند.

مردم سوخت حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی هستند
قاسم اللهیاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهر قزوین در مصاحبه با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: خوشبختانه قابل مشاهده است که امسال هم حضور مردم بسیار گسترده‌تر از سال گذشته است و این حضور هر سال پررنگ‌تر و باشکوه‌تر می‌شود.
 
وی ادامه داد: امسال وسعت حضور مردم بی‌نظیر است و این حجم و حضور قابل وصف نیست. پیام حضور مردم این است که می‌گویند مردم ایران همیشه پشتیبان رهبر و انقلاب اسلامی هستند و برادری و خواهری خود را ثابت می‌کنند. 
 
عضو شورای شهر قزوین یادآور شد: با وجود تمام تحریم‌‌ها، تورم‌ها و تهدیدها پابرجا ایستاده‌ایم و به آن استقلال و آزادی که ابتدای انقلاب دست‌ یافتیم و برای آن شهید دادیم، امروز هم پایبند هستیم.
 
اللهیاری در پایان عنوان کرد: سوخت انقلاب همین مردم عزیز هستند که در میدان عمل حاضر می‌شوند و انرژی مضاعفی را انتقال می‌دهند و انشاالله که ۱۱ اسفند هم پای‌ صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و با انتخاب درست و اصلح جواب دندان‌شکن به دشمن می‌دهیم و امید داریم که مشکلات اقتصادی هم به زودی به اتمام می‌رسد.
 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵
 


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان