۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: ۳۶۷۱۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و قطعا با حضور باشکوه خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه هم تمام توطئه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در حاشیه برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: حقیقتا مردم ایران از درک و فهم سیاسی بسیار بالایی برخوردار هستند و مشارکت باشکوه آنان در این مراسم، موید همین نکته مهم است.

وی افزود: آحاد مردم ایران سرافزار هرگاه احساس کردند که دشمنان نظام، علیه کشور برنامه ریزی‌های مختلف و هجمه عظیمی به راه انداخته تا مردم را مایوس و ناامید سازند و مانع از حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن شوند، مقتدرتر از همیشه ایام حضور خود را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اینکه امروز مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و گرانی‌ها و برخی بی‌تدبیری‌ها را لمس می کنند اما با درک اهمیت حضور خود در صحنه و اینکه دشمن همواره به دنبال سوءاستفاده بوده و بر مشکلات مردم خواهد افزود، باز هم همدل و همراه، پشت نظام و انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه سالیان سال در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنم اما هیچ سالی مثل امسال مردم، حضور چشمگیری نداشتند.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال مردم قزوین در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند و قطعا با حضور باشکوه خود در انتخابات 11 اسفند ماه هم تمام توطئه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان